S A N N A . D

Ordbajsning...

En skön helg

Kategori: Allmänt

Jåbajåbajpba i lördags. Efter det bar det direkt av hem för att
ta en riktig snabbdusch o göra sig klar sen hem till jocke.
Där bjöds det på jättegod mat o det var väldigt trevligt !
Efter maten plockade vi upp Lukke o Krille o sen hittade vi Robin
och åkte till Christian. Där blev vi kvar hela kvällen o det var väldigt skoj !
Trots rödvinsfläckar och en nedkräkt soffa.. huh  !
Söndag var en riktig latdag. Klev upp vid elva någon gång tror jag.
Sen blev det GuitarHero heeela dagen med jocke. Sen åt vi middag där
igen o sen åkte jag hem till lillkillen. Han hade ju varit ensam alldeles för länge !
Jocke kom till mig o sen var vi bara lata resten av kvällen. En riktig bakisdag.

Idag har det varit jobb och det var så lite att göra så jag kunde unna mig att sluta
en timme tidigare. Får jobba 15- stägning imorn istället när jag skulle vart ledig
så det kändes som att det inte gör något.

Sjukt trött idag iallafall så nu ska jag lägga mig i soffan o kika på Simon o Thomas
och gosa med Linus. SåDeSå !


Hejdååå !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: