S A N N A . D

Ordbajsning...

HADENÄRAN!

Kategori: Allmänt

G R A T T I S J O C K E !

var på stan o stöka igår. ensam av någon anledning.
åkte hem o dona lite. Gjorde en tårta till älsk som blev rätt snygg :-P
Jockis kom hit o vi hade lite mys o så sen åkte jag o lina till
alnö för att hälsa på malin. Jättekul var det och Jättetrevligt var hon
men vi blev inte alls långvariga där...
Förresten - Världen är Liten ! Å så Liten !
Sen ett ex antal raggarrundor med Lina o Agge o sen hem o sova.
Kändes som jag nyss somnat när klockan ringde förut...
Är så sjukt trött...

Och igår när jag körde bara knäppte det till i axeln, kunde knappt röra den!
Brände i vissa lägen och kunde knappt styra (ja.. min bil...)
Så jag hoppas verkligen att det är bätter idag för jag har disken hela dagen.
Hoppas också att det inte blir så mkt folk.. Jag är helt slutkörd..
Blir skönt att vara ledig tisdag o onsdag till veckan...

Ja.. Så nu ska man väl göra sig klar och bege sig ut i snöstormen..
Vilket jävla skitväder ! Bläää !
Jag som verkligen trodde våren var här nu... Igen !


JääJää

Efter jobbet blir det iaf till att åka hem o ta en snabbdusch, sen
till jockepocke på middag. Efter det blir det nog så att
jag följer med till christian om jag vågar ;-P

Agge o Lina antar jag åker till Malin
Och Magnus lurar i stan så jag ska väl se vad han ska ha för sig !
Äta middag med en MILF igen kanske?
bah !


Jaja, HEEJDÅÅ

Kommentarer

  • Malin säger:

    snöstorm alltså? här är det grönt och solen skiner : P

    2008-03-09 | 19:55:05
    Bloggadress: http://malinos.blogg.se

Kommentera inlägget här: