S A N N A . D

Ordbajsning...

HAHA!

Kategori: Allmänt

Nu vet jag vem du är och nu vill jag mer än allt att du ska lämna mig ifred ! haha !

Jaja.. Haft en skön dag på jobbet... lagomt att göra osv.
Satt kvar i två timmar efter jobbet också.. hmm, stackars limpan.

Gick på boa åt George, åkte hem, gosa med Lillen. Tog ett bad o la
ansiktsmask o hårinpackning o grejer... SKÖNT !
Sen åkte jag till Agge där jag spenderat min kväll med henne o hennes mor. också väldigt skönt

Nu är jag hos jockepocke o ska snart åka hem.

Imorgon blir det först sova ut. Om inte Lina får fisk vill säga ;P
sen blir det städa/diska sen stan en sväng och sen utgång med Ronja for sure,
kanske Maria o kanske Malin. Kan bli himla skoj ! hoppas Lina kommer in och att Agge o
Malin o Nikke också går ut?

Nä, nu ska jag åka...

HEJDÅ!

Kommentarer

  • Nathalie säger:

    Nej blir ingen utgång ikväll tror jag! För dig då? :)

    2008-03-15 | 13:56:32
    Bloggadress: http://nlemon.blogg.se

Kommentera inlägget här: