S A N N A . D

Ordbajsning...

jaha

Kategori: Allmänt

Som vanligt nu för tiden har jag helt glömt vad jag ska skriva.. har liksom inget spec
att säga..

Lördag - stan med mamma o kika runt. Sen fick jag finfrämmande av marlene så
vi drack lite vin o grogg o hade mys sen blev det en sväng på krogen.
JÄTTEKUL att träffa henne igen ! :-)

I söndags var det jobb sen innebandy med micke. Kika på älsklingen som tyvärr satt
på bänken pga skada...  Men dom vann ändå ! 
Sen hem o massa mys med älsk. Bad och spelgenomgång ;-) pluh!
Igår var det jobb. Sen hem o ja.. det var meningen att vi skulle hitta på nåt jag o jocke
men det blev visst inte av. Vi var o handlade sen spelade vi spel o stöka. Var även
hem till Lina en sväng o sa hej .
Idag har jag jobbatjobbatjobbat o snart kommer lina o agge o hälsar på. Trevligt Trevligt !

Jag ska bättra mig på bloggfronten jag lovar. Ska försöka iaf .... Men det är ju aldrig någon
som kommenterar ändå ;-P

Jajaaa, kanske ska be om ursäkt för det förra "dampinlägget" också men jag brann verkligen av.

Ska försöka få tag i en usbkabel också.. fortfarande... Fattar inte vart jag har gjort av min...
men jag vill ju lägga in en massa kort .. heh.

Aja. HejDååå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: