S A N N A . D

Ordbajsning...

jahapp

Kategori: Allmänt

Så har jag inte skrivit på ett tag då.
Men sedan jag skrev sist har jag haft de bästa dagarna på länge !

Det som jag visste som ni inte visste var att SANDRA FUCKING EKLIND var hemma i helgen!
Så, i Lördags åkte jag o jocke till Ånge. Blev vjudna på middag hos sandra med hennes familj

och jonsson joinade där också. Det var en himla trevlig kväll ! En HEL del öl gick åt, och vin...

o Ragnar ! Annelill o svennis kikade också in en sväng på slutet där. Blev en sen natt.

Vaknade väldigt tidigt på söndagmorgon. Närmare bestämt 07:40... Klarvaken !

Klev upp, kollade vad det var för väder. Väckte jocke. Svampbob fyrkant började klockan åtta.

Dubbelavsnitt! hehe. Sen blev det färd mot Leringen. Lillebror hängde också med !


Söndag omåndag bestod av Massor av mat o dryck. Massor av pensionärer. Massor av sol

och kyla. Skoter o Fiske och massa tokmys. Har haft det jättejättebra !

Och jag har för en gångsskull knäppt massa kort på det jag har haft för mig.. men så har jag ju

fortfarande ingen USBkabel.. så det ska fixas... snarast !


Kan också berätta att i Torsdags var vi ut. Jag Malin Malin Alex Lee George PO Eddie... ja.. vi.

Det var himla trevligt också! Så fredagen vart lite jobbig med jag överlevde !


Malin o Nikke var här o hälsade på någon dag också. Tror det var i fredags... Ja !

Vi kollade på film o hade mysigt :-)

Då kom jag ju på den ypperliga idén att dom kunde vara kattvakt och dom ställde så gärna upp så.

Så TACK säger vi till dom för den stora tjänsten ! Jag är skyldig er en - hehe !


hmm... det var något mer...


Ja ! Jag är JÄTTEJÄTTEförkyld och har lyckats haft sönder ett revben. Så ja, bli inte brydd om jag

börjar gråta när jag nyser. Det händer lite då och då nu.. Det gör ONT.


Imorn ska jag umgås med Lina sen på kvällen är det Menyprovning.... avisst !


Och idag har jag varit i Birsta o handlat och hälsat på hos min nya lillkusin. Så söt så!

pallevanten ;-)

Nu ska jag krypa ner o vänta på älskling. Som f  ö är Bäst i Världen ! strax efter Sandra ;-P

Ja.. HEEJDÅDÅ!

Bilderna kommer nog att läggas upp på bilddagboken när dom kommit in på datorn...
o ja.. vad tror ni... sannadee?! avisst !

Kommentarer

  • captain tractor säger:

    tack för en fantastiskt lördag! hoppas att jag/vi inte skrämde Jocke. ^^

    du! vi ses nåt snart, va? (:

    PORR

    2008-03-26 | 10:14:53
    Bloggadress: http://sandraeklind.blogspot.com
  • Malin säger:

    hörrödu!

    funderar lite på hultsfred ändå.
    såg att Paramore skulle dit nu med :D
    vad tycker du? eller ja .. jag vet ju att du ska åka , men ändå!? : P

    2008-03-26 | 23:38:42
    Bloggadress: http://malinos.blogg.se

Kommentera inlägget här: