S A N N A . D

Ordbajsning...

Måndag

Kategori: Allmänt

Är aldrig en bra dag tycker jag...

Lördag. Magnus ringer o håller på att dö av ensamhet så jag åkte ner till honom på stan.
Smidde lite mer planer med Ronja och gjorde allt klart för kvällen.
Gick på stan med Magnus, kollade på tjejer... o tjejskor.. haha ! For upp till höglunda
till jocke o hämta en klubba. Och skämdes - HAH! Åkte ner till Malin o Niclas o hälsade
på dom en snabbis ! Dom spelade wii (wiie höhö)
Sen blev det ännu en runda på stan för att sedan åka upp på Höglunda igen o kika lite.
Och skämmas lite mer. Skjutsade Jocke o Petter till sporthallen sen åkte jag o Magnus på
jobbet o åt. Magnus fick en smärre skrattattack så jag skämdes ögonen ur mig eftersom
det ekar rätt saftigt hos oss.... haha, men det var väl... skoj.

Åkte hem, gjorde mig klar sen kom Ronja o hennes mamma o hämtade mig så bar det av
till Ronja. Tokmysig lägenhet? JA. Fattar inte att du tänker flytta :-P
Blev lite vindrickande o massa surr. Malin hämtade oss o sen plockade vi upp Maria för att
bege oss till Malin. Ännu mera vin. Ännu mera surr. O Ännu mera vin.. haha !
Taxi till stan. O'learys väntade på oss och sen hade jag en jättetrevlig kväll !
Tog bussen till jocke 02:15. Skulle öppa på Söndag klockan elva så jag var lagomt mör..
Men det gick bra. Ramlade in halv elva och ingen var där. George kom inte förrän
strax efter elva o Anton klockan tolv.

Efter jobbet åkte jag med Janne o Jocke hem till Sparvhöksvägen o blev bjuden på middag.
Kattvakterna. Linus hade varit där hela dagen. Sneelt !

Nä..

Nu ska jag till Tjockismoster !

Puss !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: