S A N N A . D

Ordbajsning...

som vanligt

Kategori: Allmänt

Bianco har skorea - jag är pank
Jag har hittat Sveriges snyggaste byxor - jag är pank
Byxorna kommer jag f ö aldrig kunna köpa. Men USCH va snygga dom var ska jag bara säga !

Var alltså på stan med Agge igår. Trevligt Trevligt.
Var så trött på kvällen så jag åkte hem o la mig. Sov hela kvällen sen åkte jag hem till jocke
o sov. .. haha !
Idag har jag vart på stan o grejat o gjort lite ärenden. Jockepocke fyller ju år imorgon !!
Men jag jobbar till 17... Men efter det bär det av hem till Jocke på middag.. sen då?

Ikväll ska jag dra med mig Lina till Malin o kika läget. Kan bli väldigt kul att träffa henne !!

Ja.. Inte mkt mer att tillägga tror jag..

Mamma o co är i stugan. . . orättvist som tusan ! Jag vill ocksååå !
Men är ledig till påsk så då kanske man kan ta o masa sig upp. Det skulle ju vara kul .

Fick just ett BRA låttips av johan också. Början var oslagbar !
Chimaira - Left for Dead

Förresten.. Metaltown närmar sig ! O Coheed !

HEJDÅ

Kommentarer

  • Malin säger:

    jaa, just de .. Hur blire i påsk nudå? ser det positivt ut eller? : )

    2008-03-07 | 17:44:06
    Bloggadress: http://malinos.blogg.se

Kommentera inlägget här: