S A N N A . D

Ordbajsning...

jag orkar inte..

Kategori: Allmänt

blogga är så himla trist. Det blir bara för dig Malin :P

Ja det var ett bra tag sedan jag skrev nu. Det är nästan så jag inte

kommer ihåg vad jag gjort för något..


Jag var iaf ut och åt med Hanna den där fredagen. Tokmys.

Några glas vin hann vi med också. Det måste bli oftare vi ses !


Lördagen tillbringade jag o jocke hos Thomas. Trötta o "sjuka".
Så det blev bara en massa mys framför tvn. Skönt med en lugn lördag.


Sen kan det ha varit förra torsdagen jag var på hockey? Timrå-Modo iaf.

Jag Jocke Agge o Madde var iväg o kika. Timrå fick däng med 4-0 :-]

Man hade ju tur att man fick åka med i bilen hem om man säger så !


Helgen tillbringade jag o jocke i Ånge. Kom dit efter mitt jobb i fredags.
Matilda hade barnkalas. 7st utklädda åttaåringar som sprang runt o skrek hela kvällen.

Man var lagomt slut efter det så det blev en ganska tidig kväll.

Upp tidigt på lördag för att gratta systeryster. Sen var det mest att driva runt med

mamma på byn ett tag sen kom Moster o Sven med alla barn. Sen var det ju

 full fart igen då !

Men kvällen kom o man var lagomt seg. Begav oss till Magnus ett tag. Fick träffa

Marlene ! Sen till Robert. Det var hur kul som helst ! Var jättelängesen jag träffade
honom och alla som var där ! Sen gick några till Sara (?) så vi följde med där.
Annelill var där så fick träffa henne. Trevlgt Trevligt. Men hon drog ju på mittis hon.
En annan försökte sig på RockBand - Hur Kul Som Helst !
Efter det blev det slutligen en sväng med Lillebror till Erik sen gick vi hem o tröck i
oss varsin Taco - Mums !

Åkte hem i söndags sen har jag varit ledig måndag o tisdag.
Måndag gjorde jag ingenting. Tisdag lunch med Malin sen hem o tvätta o städa
o pyssla o greja.
Jerry fyller år, Farmor fyller år, Pappa fyller år, farsdag, Mamma fyller år.... Huua !

Nu ska jag ringa o påminna pappa om att vi ska äta lunch idag och efter det ska jag
träna med Maria. Sen blir det jobba ikväll . Det blir en lång dag. Men jag börjar inte
förrän 17 imorn heller så . o 16 på fredag.. det är ju ganska skönt. men sen 7 på lördag ....

orkar inte lägga upp nå bilder. Måste göra mig klar !

(lång skön o mysig helg med jocke ! )

Pusshejs !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: