S A N N A . D

Ordbajsning...

Juletider?

Kategori: Allmänt

Ja hua.. snart är det jul !

Jag sålde vår första glögg på jobbet idag. En annan har ju inte fått tag
i årets men jag har åtminstone smakat den. Och märkligt nog så var
den allra godast iskall. En isbit i tillochmed. mums ! Men mycket till
blåbär smakade den inte.
Men iallafall, är sugen på en myskväll med glögg o pepparkakor.
Kanske någon lussebulle också fast jag inte är så förtjust i saffran....

nog om det.

Idag fyller Storebror Jerry år - Grattis !
På måndag fyller farmor år . Sen fyller pappa på fredag o mamma på söndag.

Idag ringde klockan 06:00 och det var bara att traska iväg på jobbet.
blä va jobbigt. Direkt efter jobbet promenerade jag Jocke o Berg iväg på
Sporthallen på match. Torsk med 11-8 men men.. Konstig match.
Efter den blev det en lång promenad hem till Haga och nu sitter jag här o väntar på jocke.
Vi tänkte äta, dricka lite vin o sen gå ner på bio. Förhoppningsvis tar vi någon öl
någonstans på hemvägen.
Bara mys med andra ord. En annan ska ju jobba imorgon så man orkar inte
hitta på så mkt. Gammal som man är... huh.

Mjaaa... har inte såå mkt att säga. som vanligt.

Jag har köpt ett nytt sköljmedel som luktar mumma o är Hur Bra som Helst !
Comfort Concentrate - tropical burst - mums !


Jo ! Jag har hittat igen min halsduk som jag tappade bort samma helg som
vi var på pipeline o Lina fyllde år - jag hittade den i Scottland.... hmm.
Sandra lämnade sin egen jacka i Sverige o tog med sig Tobbes tröja o min halsduk
hem till scottland istället. Tackar ;-P

Apropå pipeline spelade TigerLou där igår, och jag jobbade så jag kunde
såklart inte gå. tråkigt tråkigt.


Inget sälen blir det på nyår heller. Jag måste kanske tillochmed jobba. Men enligt
Maria ska jag inte behöva det för hon vill jobba :-)
Ser ut som att det blir uppe på södra man tillbringar dagen/kvällen, men vi får se.



Nu hoppas jag jocke kommer snart - jag är Hungrig !

Kommentarer

  • Malin säger:

    vad fan hör jag? du kanske slipper jobba och ska ändå fira nyår i tråkiga Sundsvall på tråkigaste berget! huh. ;/

    2008-11-09 | 01:52:21
    Bloggadress: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här: