S A N N A . D

Ordbajsning...

juste

Kategori: Allmänt

gårdagen glömde jag att berätta om.
Tog lite längre tid än väntat för jocke att komma hit.
Men tillslut så kom han, vi åt pizza, drack lite vin, tog bussen till stan
för att gå och se Burn after Reading. Den var ok. psycofilm, haha.
Men jag gillade den. Det var bara två filmer som började klockan nio
dumt nog. Jag hade velat sett Låt den rätta komma in, trots att den är svensk :O
Efter bion gick vi iaf på DownTown. Där åkte jag på däng i biljard Twice !
Men det var ganska kul ändå ! Har inte spelat biljard sen högstadiet, så det var kul !

Pratade med tjejerna som var fulla o skulle in på stan o härja, så vi tänkte ta oss
en öl på ett skönt ställe utan för hög musik så man kan prata med varandra.
Men vi kom fram till att inget av ställena vi kunde komma på uppfyllde våra krav,
så vi gick hem istället. Det var nog minst lika mysigt.

Helt slut imorse när jag vaknade, sov lite till.. o lite till...  o lite till,
Lars D ringde o väckte mig klockan åtta ? Antar att du var på jobbet o inte märkte det,
för ett jävla oväsen var det iaf !
Lugn o skön dag på jobbet.

Snart kommer jockee !

pusshej.

Kommentarer

  • agge säger:

    haha grattis på spanska! ;P

    2008-11-09 | 22:11:04
    Bloggadress: http://angiieee.blogg.se/
  • Lars D säger:

    joo de stämmer var på jobbet å de var inte meningen att ringa å väcka dig. telefon i fickan utan knapplås. förlåt!!

    2008-11-10 | 13:31:39

Kommentera inlägget här: