S A N N A . D

Ordbajsning...

lång dag

Kategori: Allmänt

Ja visst är det..

Klev upp halv åtta, skjutsade jocke till jobbet. sen åkte jag till
mitt jobb o drack te o läste tidningen.
 Riktigt Riktigt halt. gick knappt att gå utomhus imorse ! Liet läskigt..
Gick på bolaget utan större framgång. Kan dom släppa glöggen igen?

Jaja. åkte hem.  har stökat lite o nu ska jag åka till birsta med malin o
kika lite. se om jag hittar något till mamma o något till farmor. Kanske fynda
något att ha på sig imorgon?

Ikväll vid sex åker jag iaf med storebror till Stöde på middag.
Pappa fyller år. Stannar till imorn då jag åker hem med Inger klockan sju.
Sen är det att ladda intför kvällen med brudarna från jobbet. Blir nog svårt
att slå förra gången, men det kommer nog bli kanon !
Middag o party på Oscar hela kvällen.

Nu väntar birsta.

Pusshej!

Kommentarer

  • Victoria säger:

    Om det är årets glögg du menar så kan jag säga att den var riktigt äcklig. Du har inte missat något ;D

    2008-11-16 | 19:29:39
    Bloggadress: http://victorialehnberg.blogg.se/
  • Malin Deilert säger:

    Jag förstår inte vad folk fått ifrån att jag inte gillar henne. För det har jag inte skrivit någonstans.



    Jag skrev att jag tycker att hon är blåst och tyckte det hon skrev var elakt.



    Jag har inget emot henne, men jag gillar henne inte heller!

    2008-11-16 | 20:55:40
    Bloggadress: http://malindeilert.blogg.se/

Kommentera inlägget här: