S A N N A . D

Ordbajsning...

mwaha !

Kategori: Allmänt

shiiit.
Kasta inte bävrar i trähus !

Idag har jag haft fullt upp.
Träffat Lina Agge Malin Madde o Nicke på ch för en fika,
varit på banken, provsmakat MÅNGA olika sorters latte på jobbet i
väntan på att få till den rätta JulLatten. Vi kom nog ganska nära idag.
Sen träffade jag min absoluta FavoritHanna för en fika på Barista med
en massa skitsnack o massa mys.

Sitter hemma själv o funderar på att ta ett bad. Men jag orkar nog inte.
Imorgonbitti blir det en tvättsväng sen träna med Malin. Ska bli skönt !

Har som sagt druckit en hel del kaffe idag så det kan bli svårt att sova...

Om helgen kan jag säga att jag var hos pappi på fredag för good middag !
mumsmums. Väldigt trevligt. Den kvällen innehöll även många glas vin och en
hel del bus med Elliot. Trevligt värre.
Lördag, klev upp 05:30 för att åka med Inger tillbaka hem.Stannade till på jobbet.
Jag som var ledig var där först o larmade av och allt. hua.. illa ! Satt där o drack
te, o kaffe... o läste tidningen osv tills klockan var 11, då tog jag en promenad hem för
att ta en powernap och välja ut kläder inför kvällen.
Någon powernap lyckades jag inget vidare med och inte heller klädvalet, så helt plötsligt
var klockan halv tre o Carina var här för att hämta mig.
Skulle ju se Granlomatchen mot KAIS. Vinst för Granlo. skönt !

Direkt efter matchen kom PO och André o hämta mig (även med brödbussen) och vi
åkte hem till PO o Malin. Jag o Malin skulle göra oss klara - locka hår osv.
Och eftersom jag inte lyckades med klädvalet hemma så resulterade det i att jag tog med
mig halva garderoben hem till malin.
Till slut blev vi klara och vi åkte ner till Ronja där hon o Maria väntade.
Anna-Maria o Anlo anslöt efter en kort stund och vi hann med ett par glas vin innan vi gick ner
på Oscar. Orkar inte berätta så mer ordagrant om kvällen men vi fick Sjukt god mat och hade
en helt Sjukt rolig kväll ! Bäst på länge faktiskt. .
Bilder kommer när jag tjatat till mig dom från Ronja ! Mina mobilbilder blev inte direkt bra.
Glömde ju såklart kameran.

Söndag var lika med Middag o Gratulationer i Ånge. Mammas tur att fylla år.
God mat trevligt sällskap men sämre tillstånd. Men kul ändå !

Nu ska jag krypa ner o slå på en film.

Horton?

Puuusshej !

(Ber om ursäkt för eventuella stavfel, det beror på långa fina naglar, någorlunda trötthet och gamla linser)

Kommentarer

  • Malin Deilert säger:

    Hah, ursäkta, men vad hade jag skrivit.. Mitt minne är som en guldfisks.. ;D

    2008-11-19 | 05:55:17
    Bloggadress: http://malindeilert.blogg.se/

Kommentera inlägget här: