S A N N A . D

Ordbajsning...

Ursäkta vars é ja nånstans?

Kategori: Allmänt

Haha - humor.

Och apropå det så har jag en fråga. Nu när Obama blir president o allt,
måste man inte byta namn på kortspelet då? Ni vet - Neger o President ?

Hängig o trött är vad jag är. kan behöva en ledig dag imorn. Hoppas på att
man mår bättre så man kan träna.

Nu ska jag gå på hemköp sen lägga mig i soffan under täcket - o bara mysa !

Grattis på farsdag pappa! eller hur man säger.
Jag sitter enbart hemma själv för att pappa är o spelar. O är man inte hemma
får man inget besök !

Pusshej!

Random bilder sen en tid tillbaka...
(lite att göra med brist på annat..)


dom mumsiga muffinsen jag bakade i tisdags


Matildas tårta m.m.


Kolla in linköpings hejarklack !


Min sötpropp



Hemköp nästa.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: