S A N N A . D

Ordbajsning...

Du Tittar Stark Ut. Spelar Du Bänkpress?

Kategori: Allmänt

HAHA. Roligast idag. Tack Robert.

Ja.. Helgen var bra !
Jobbat o Jobbat. Lördag efter jobbet åkte jag hem till Sandra o Jocke.
Jag o Sandra spelade GuitarHero, drack öl och gjorde oss klara samtidigt.
Och stackars jocke fick laga mat o dricka trocca ;-)
Magnus Simon och Johan kom hit, sen åkte vi ner mot stan. släppte först
av dem, för att åka till Granlo och hämta upp Agge David o Tobbe o dra vidare
mot Pipeline. Såg För Full Hals, inte alls dumt ! Såg en låt av Broken Aris.
Sen fick jag inte se mer. Trots att jag ville. Men min vilja var tydligen inte tillräckligt
stark. .. . hehe. Blä !
Sen fest hos Lina ! LINA 20 ÅR ! det var kul. Drack gott, träffade folk och åkte hem.
Helt död på Söndagmorgon. Klev upp typ sju. Skjutsade Sandra till tåget.
Gick in på konsum o köpte Fanta, ProViva och Toapapper. Ser det bra ut på en
söndagmorgon klockan 08:00? HAHA . Ja vi fick oss ett skratt iaf !

Sen var det mest lugnt på söndag. Tog och åkte till Pappa på middag. Sjukt god
mat måste jag säga. Mums ! Jerry kom också o hade med sig Elliot. Såå söt !
Var o Hälsade på farmor. Pappa o Birger lekte detektiver i typ en timme. wohoo !

Sen har jag jobbat långis både måndag o tisdag. Ledig idag. SKÖNT !

Tänker åka ner på stan o sola så snart bilen kommer hem. Måste även handla
lite känner jag. Det rycker i shoppingnerverna !

Innebandy ikväll förresten ! Derby 19:30 i sporthallen ! Be There !

Halvtråkigt inlägg o så men jag ska lägga upp lite bilder någon dag.
Och har egentligen inget att skriva.. eller massor kanske egentligen.. å så blir det
såhär !

Sägers om mallao, Jag måste göra något med mitt hår. Ge mig Tips !

Pusshej !

Kommentarer

  • Malin säger:

    Se för GUDS SKULL till att vara ledig över nyår och jobba massa nu så du både kan och har råd att följa med och njuta och totalt fira sönder årets nyår;D jag vet att du är sugen på bubbelpoolen ;P

    2008-10-16 | 22:27:38
    Bloggadress: http://malinos.blogg.se/
  • eklind säger:

    raka! raka! raka! raka! raka!

    2008-10-17 | 14:46:10
    Bloggadress: http://sandraeklind.blogspot.com
  • Malin säger:

    Men nu tror jag! sen när blev malin östlund en bättre bloggar än dig? ;O

    2008-10-22 | 21:11:19
    Bloggadress: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här: