S A N N A . D

Ordbajsning...

bilder

Kategori: Allmänt


Fredag - middag o mys

    


Lördag - mys på malins balkong (inga bilder från krogen - tackochlov!)

         

         

Måndag - mammas korvgryta och bilkö (haha!)

    

Korvgrytan är godre än den ser ut ;-)

Pallrade mig hem från Ånge vid sjutiden idag. Har inte gjort många knop. Skönt !
Stannade till en sväng i stöde o skulle säga hej. Det skulle jag ju inte gjort säger jag bara.
Kul o heja - javisst. Men hamnade bakom ett "bred last" - släp. Stöde - Nedansjö 60-70km/h...
KUL! Som tur var så hade jag bränt en ny och bra skiva till bilen så jag kunde vara ganska lugn.
När dom äntligen skulle sväng av blev jag överlycklig ! Ett tag.
Strax efter töva kom nästa mardröm.. o den här var ju värre... Kö hela vägen in till stan. BLÄ !

Stannade till hos agge o fick lite rabarberpaj. Mums.

Hade inga bilder från söndag. Glömde knäppa kort på mammas fina tårta. Men den var fin iaf !
Jag lovar !

Nu tänker jag sova. Sådetså!

HEJDÅ

Kommentarer


Kommentera inlägget här: