S A N N A . D

Ordbajsning...

inte snygg.

Kategori: Allmänt

Men Eminems nya video är grymme rolig. Kika in den. Annorlunda sound
för att vara han också.. Orkade inte leta reda på en vettig video, svårt att hitta..
kolla själv.. Eminem - We Made You

Galet trött idag. Har sovit konstant sen jag kom hem från jobbet.
Kom ju på när jag var vid Hagabagarn att jag hade nycklarna på jobbet.. Jaaa !
tur man har vänner som kan hämta en - Tack !

Funderar på att slänga upp lite bilder från påsk.. men jag orkar nog inte.

Lyckades få iväg mina Metallicabiljetter idag. Dåligt skönt !
Litet tillskott i kassan ... Men ingen konsert... Men man hade ju ingen att gå med så
what to do liksom... Får bli en annan gång kanske...


Har sovit hela kvällen. ska nog fortsätta med det. så fort jag fått nån mat i magen.
Disken får vänta ännu en dag. Det är inte min starkaste sida...

jobbar em imorn. Skönt !

Löningshelg i helgen. Ska även bli finväder. Kommer bli Kanon !

Pösshäj

Kommentarer

  • emma. säger:

    Heeey Sanna :D Jag bor mittimot Pizza playa ju, i ett jävla studentrum :P haha! Också tränar jag på Gold´s så mycket jag hinner, spinning är ju skit skojj :D hur är det med kussen då?

    2009-04-21 | 22:50:31
    Bloggadress: http://emmaolivia.blogg.se/
  • emma. säger:

    Det är bara bra med mig, håller med dig i inlägget, snart lööön o helg ! ska bli kanon ;D Vad ska du hitta på i helgen då?



    Ja men det är ju ett studentrum, så vi ska försöka flytta härifrån så fort som möjligt! :D ja men det kanske blir det efter sommaren, mitt abonnemang går ut sista juni :P A fy det ska bli så härligt!! Jag har faktiskt ingen aning, mamma vill att jag ska komma och hälsa på, har inte varit där på flera veckor, men jag får se :) Vad ska Sanna hitta på då? Utgång kanske? :)

    2009-04-23 | 07:44:40
    Bloggadress: http://emmaoliviva.blogg.se/
  • emma. säger:

    Haha glöm det första som du skrev till mig ;)

    2009-04-23 | 07:45:20
    Bloggadress: http://emmaoliviva.blogg.se/
  • Brändstrom säger:

    Såklart jag ska det Sanna=)

    Men var lite torr och idé fattid idag:p

    2009-04-29 | 00:54:38
    Bloggadress: http://brandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här: