S A N N A . D

Ordbajsning...

and you cry

Kategori: Allmänt

Vilken sjuk helg !

I fredags jobbade jag först, sen tog jag mig tyvärr inte ut till Idyllen där Hanna
var o hade middag.. Det var trist :/ Men jag åkte o käkade med Niklas o Jocke istället.
Drack ett glas rosé o blev sugen på liite mer. så vi for hem till mig o hämtade en
vinare sen satt vi hos niklas o spelade ufc o hade trevligt. Jag Niklas Jocke o sen kom
även Max o Rickard. Jag skulle upp o jobba klockan 7 på lördagmorgon så jag tänkte
att jag skulle dra mig hemåt. Gick neröver stan med Jocke o knatade in till en kompis
till han, sen kom Niklas o Max på att dom skulle på krogen ändå, så jag tänkte att äh...
jag går med dom neröver, ska ju ändå gå hem så kan gå med dom.
Meeen.. jag är ju inte så jävla smart som vi vet sen förut. Så jag följde med på krogen,
blev kvar där alldeles för länge.. sen blev det efterfest med Äggmackor, haha!
När klockan var kvart över 5 nån gång så kom jag fram till att det var ingen idé att sova...
så det blev ingen sömn av mellan lördag o söndag. Tog en dusch vid 6 och gick ner
på jobbet. Heja Sanna !!

Blev en seg dag på jobbet kan jag lova. Och fula räkmackor......

Efter jobbet (slutade vid 15 istället för 17 för det var så lite att göra..) så kom
Forsberg, Gustav o Erik o hämtade mig. Foppas bil gick ju igenom besiktningen i lördags
så nu är jag glad ! hehe. Men det är ju inte direkt en familjebil så det var liiite trångt med
både mig o Erik i baksätet.. men men. Man får stå ut !
For o handla fika sen åkte vi hem till mig o kikade på youtube och drack kaffe. Jag var förvisso
döende men det var det ingen som brydde sig så värst mkt om...

Dom tog o for en sväng så jag fick sova en halvtimme sen var det bara att göra sig klar,
fick skjuts ner på stan sen bar det av mot Bergeforsen till Lee.
Det var en Väldigt trevligt fest där man möttes av bekanta likväl obekanta ansikten.
Det bjöds på mat o dryck, trevligt sällskap, en brasa på baksidan o en massa mys o
självklart en massa tok ! Men overall var det en kanonkväll !

Lämnade festen med Ronja Andre o Ronjas bror vid 01 någon gång, skulle ha hoppat av
hemma men det blev visst inte så. ... Smart Sanna, Smart, som min mamma skulle ha sagt..
Jag ramlade in på stads vid halv två någon gång o mötte upp niklas o jocke, och träffade max,
sen gick vi hem till Niklas o sov allihopa.

Jag mådde inte bäst i söndags kan jag säga, Men jag pallrade mig upp nån gång på
eftermiddagen och såg att det var kanonväder ! så det blev en sväng på Granlo pizzeria sen satt
jag på Golfen med Ronja ett bra tag. Väldigt trevligt !

Trött måndag ? JA ! slutade lite tidigare och for till pappa. Det var smart av mig.
Fick god mat, lillebror var också där, åkte o hälsade på farmor, ett bra tag, mys !
Fick min födelsedagspresent av henne ifall vi inte skulle ses när jag fyllde år - wehey !

Sen fick jag en god kokosboll o åkte hem... aa...

Idag har också vart en lång dag på jobbet men nu är det bara en kvar sen är jag
ledig i en hel vecka ! det ska bli skönt.

Imorgon trooor jag att Fredrik kommer ner o går ut en sväng med mig?
Sen på torsdag blir det städ o tvätt sen åker jag till stugan. Ska vara barnis på lördag
åt systeryster, men jag tar nog med henne till stan tror jag.

Och om jag har TUR, så får jag främmande i början på nästa vecka ! Det kan bli kul !


Har f ö precis kommit hem från ett träningspass med Nicke, galet. Kommer bli en jobbig
dag på jobbet imorgon,. Jag antar att det blir kassan för mig för jag kommer nog inte orka
lyfta några tallrikar... haha !
Lite tråkigt att man jobbat med han för sista gången.. Brorsan liksom...

Apropå brorsan... Storebror har förlovat sig - Stort Grattis till Er !



Nä fan va jag ordbajsar som vanligt... men det blir lätt så när man skriver så sällan....


Pusshej.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: