S A N N A . D

Ordbajsning...

Hola !

Kategori: Allmänt

Jag tankte ge det har med bloggandet ett forsok till.
Det ar sa sjukt jobbigt meeen ok da :P

Till och Borja med ett STORT Tack till Malin som tillagnade mig
ett Helt Eget Inlagg i sin Blogg. Man tackar man tackar !

lite snabba svar till dig malin, i julklapp onskar jag mig ingenting,
det blir ju som lite svart for mig. Att Gustav kommer ner blir nog
den Basta julklappen anda :)
Och va duktiga ni ar som bara pluggar o pluggar ! sjalv har jag inte
gjort manga knop i 13 dagar. Fast jag forsoker plugga lite spanska iaf!

Jag ar aven valdigt glad att jag slipper julborden. Jag ar inte och har
aldrig varit ett stort fan av julmat. Men vi har kottbullar i alla fall :)

Sen varje advent sa har vi druckit glogg o atit pepparkakor med adelost,
sa vi har lite julfirande for oss i alla fall :) Var fina adventsstjarna som vi
hade pa var uteplats har dock tyvarr blast sonder, men vi overlever nog
utan den anda ! Vi ska forsoka ordna tejp och fixa den :)

Vi vet inte heller riktigt vad vi ska gora pa nyar, vi jobbar ju alla tre sa
vi far se. Tradition har ar tydligen att mula in vindruvor i munnen varje
sekundslag innan 12slaget, om det ar tolv sekunder innan eller vad det ar,
haha, helt knäppt ! Men som sagt, vi far se vad vi hittar pa ! :)

Var rumskamrat, eller vad man ska kalla det, Nathalie har kommit.
Det funkar jattebra o hon ar jattetrevlig !  Har varit pa stranden nan dag
nu o stekt lite, det har varit skont ! Och igar var vi till San Fernando och
storhandlade ! handlade mat o grejer for over tusen kronor, det blev sjukt
mycket jag kan beratta! Men nu klarar vi oss ett tag !
Idag gjorde vi tillexempel Tacos, mums :)

Nu ar det mindre an en manad till Gustav kommer hit. Det kanns toppen !
Och forhoppningsvis borjar jag jobba nu vilken dag som helst sa da kommer
nog tiden att ga snabbare ! Tiden gar ratt sakta nar man inte gor nagot speciellt,
fast jag kan anda inte riktigt forsta att jag redan har varit har i tva veckor !


Det var val i stora drag.. Vi var ut en svang i sondags, drack nagra drinkar o
svangde forbi stop in brasil, dar lyckligtvis (for mig!) inte Nathalie heller trivdes
sa bra, sa nu ar det inte bara jag som inte vill dansa salsa ! Annelill far ga dig sjalv :P

Na, jag far uppdatera mer nan annan dag, och jag har inte orkat lagga in bilder an,
det har inte blivit sa manga bilder heller ! Men det kommer. Jag lovar.. :P

Nu ska jag fortsatta prata med hjartat pa msn, det ar som vanligt bara han som ar inne ;)

BESO !



sanna ♥ gustav

Kommentarer

  • Malin säger:

    Okej, men du måste ju önska dig något iaf vi nu kommer på besök! kan väl inte vara så svårt, typ.... en falukorv! :D PUSS <3

    2009-12-08 | 23:21:35
    Bloggadress: http://malinos.blogg.se/
  • eklind säger:

    å - alt+134

    ä - alt+132

    ö - alt+148

    Å - alt+143

    Ä - alt+142

    Ö - alt+153



    man lär sig snabbt. ;)

    2009-12-10 | 11:10:41
    Bloggadress: http://sandraeklind.blogspot.com
  • sanna säger:

    Men sandra, jag har knappar som är lättare än den dar skiten :P Jag orkar bara inte!

    2009-12-10 | 21:04:50

Kommentera inlägget här: