S A N N A . D

Ordbajsning...

Kommentera !

Kategori: Allmänt

Hallå det är 1000år sedan många av er kommenterade min blogg !
Tack Hanna för att du gjorde det senast ! Emelie gjorde det bara för jag
tvingade henne.... pistolhot typ. Nämen skärpning nu alla andra !
Det är ju roligare att skriva om man får någon respons. Kul att skriva för
ingenting då. Så kommenterar inte ni så tänker inte jag skriva heller.


SåDeSå




som att det skulle vara ett stort hot till "alla" mina läsare...... 


Dagen i punkter:
• Luncha med pappa               √
• Umgås med Malin o Sara    √
• Fika med Malin o Evelina     √
• Hälsa på pappa & Inger       √
• Komma fram till Ånge           √
• Ge syrran lite nya kläder       √
• Prova nya bilen                       √
• Se film med David o Tobbe  √
• Se tv o kvällsfika                      √
• Nörda
• SOVA


Imorgon ska jag skjutsa syster till skolan sen hem o stöka lite,
sen film med Tony sen träffa David sen hem o förhoppningsvis lägga lite pussel
med Jocke ! Jag kanske kan tjuvstarta när han är på träning om inte annat ;p


Nu ska jag nörda lite till sen blir det täcket till soffan o se barnprogram tills ögonen
faller ihop. Tragiskt men det råkar vara standard här.. eller det som är bra på tv.

NattiNatti !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: