S A N N A . D

Ordbajsning...

Ledig !

Kategori: Allmänt

Och vad ska jag göra då? Ingen aning... vet att jag ska åka hem o städa om ett tag
och att jag ska åka till Ånge ikväll. Wohoo !

Men eftersom jag har så lite att göra så tänkte jag att jag skulle bjuda på lite bilder
sen jag o jocke var lediga o tog en promenad upp på norra osv. Och när vi åkte skridskor
på kvällen ! HAHA!

Kan hända att jag lägger in lite bilder från nyår med. Men har inte fått allas bilder än så jag
har inte bestämt mig...







För er som inte känner mig kan jag berätta att den sista bildraden här ovanför är ganska rolig.
Iaf för er som känner mig och vet att jag inte kan åka skridskor ! Pappa skulle nog skratta mest.
Han som satt i bilen o väntade tills jag klev ut på isen eftersom han vet om mina "talanger"...
Men jag ramlade faktiskt inte en enda gång så jag var förvånansvärt duktig ! HAHA.
Vi får se om det där någonsin kommer att hända igen.. Hade ont i fötterna i flera dagar efteråt....


Nu ska jag göra mig klar o åka o se om jag har fått nå schema.
Det blir inga nyårsbilder... orkar inte idag ! Vill få lite fler först !



pusshej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: