S A N N A . D

Ordbajsning...

Varning... eller?

Kategori: Allmänt

Ni pratar med vaärldens suraste människa.
Jag känner mig som det nu. Jag tycker inte någonting går min väg just nu
och jag blir så himla less. Men jag tänker inte ursäkta mig, för jag tycker inte
att jag gör eller agerar fel. Åtminstonne inte till fullo.

Nyår var super. Massa mys på spa och sedan middag osv med väldigt trevligt sällskap
uppe hos Malin o Po. Kommer bilder så fort jag fått några !

Annars har det inte hänt så mkt. Inte ett skit skulle man kunna säga. Allt är som vanligt.
Precis som vanligt skulle man kunna säga. PIK.

Ronja har skaffat hund ! Stella heter hon. Världens sötaste. Sjuuukt söt vovve.
Etta bli tant sanna säger jag bara !

Har inte mkt mer att säga för stunden. Jag ska till Malin o dricka Te o kolla på film lite senare.
Eftersom det som var inplanerat inte blev av. Jag är för Less.

Lite bilder sen vi var ut på oscar o käka kan jag bjuda på snäll som jag är !
Jag gillar mitt jobb
Varning för många bilder på mig o maria, men det varkade som vi var linslusarna den kvällen. Propp !

 
                    


Yeeees. Ursäkta röran men hur jag än gör verkar det inte som att jag får till bilderna
någorlunda jämnt.. så jag skiter i det !

HejDå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: