S A N N A . D

Ordbajsning...

No. 01

Kategori: Allmänt

Blä va trött jag är.

I måndags var jag som sagt i Ånge o packade o städade o stökade på hela dagen,
var tillbaka i stugan vid 23 tror jag. Packade ur hela släpet och tvärslocknade till en film.
08:08 väckte mamma mig i tisdags. Upp o hoppa o samma visa igen. Städade halva dagen
sen åkte jag med Perra neröver när han skulle jobba. Tog min bil från torpshammar och
svängde in till pappa en sväng. Fick med mig två flyttkartonger. Bra !
Kom till sundsvall, fick i mig lite middag sen åkte jag o Agge på bilbingo i det fina vädret.
Sjukt mysigt. Men man vann ju ingenting.. förjävligt.. men men.. det var ju som sagt trevligt...

Hade mycket planer för Onsdag. Skulle träffa jossan, skulle träffa svante, skulle packa o
allt vad det var. Men vafan. Det var strålande väder. så allt fick vänta. Det blev Bandsjön
nästan hela dagen istället. Sen en sväng upp i bydalens skogar o strosa lite. Det var najs..
Åt kinamat med Jocke och sen var jag på bio med favvo-hanna, Äntligen ! Vi såg Baksmällan..
helt ok film. Men slutet var ju lätt bäst. Hade högre förhoppningar dock.
Det bästa av allt var att träffa Hanna i vilket fall som helst !

Avslutade den otroligt underbara dagen med en FET parkeringsböter. Igen. Jag blir så less...

idag jobbade jag 07.30 - 20.00... trött ! Imorn blire från 07... jobbigt..
men det blir mycket lättare att jobba när man vet att det bara är 6dagar sen är jag ledig
i en vecka igen. Det är så sjukt skönt att jobba såhär !

Agge o Lina åker till Linköping i helgen.. Jocke åker på yran, som många andra...
Jag jobbar.. Hanna o Lee har fest på samma dag. Men jag ska lösa det !
Så på lördag blir det först Bergeforsen o Lee. Verkar som det kommer bli galet skoj !
Sen ska jag leta reda på Hanna såklart !

Annat folk är på festival, det hade inte varit så dumt.. Det är mycket som händer den här helgen,
men det är ju klart, för jag jobbar ju !

Nä.. kanske ska åka o joina Agge o Lina... eller bara ta ett bad o lägga mig o sova?

egentligen borde jag sitta o framtidsplanera.. men jag är lite av en tidsoptimist... så.. Nej.

HEJDÅ



Kommentarer


Kommentera inlägget här: