S A N N A . D

Ordbajsning...

midsommar

Kategori: Allmänt

Ja midsommar i Linköping var Galet !
Jag tror det är det bästa ordet. Började med en shot 09:30 på fredagmorgon
o slutade väl vid tre nån gång tror jag. Men det var galet roligt !
Fotboll, både på riktigt o på TV, studsmatta, massa musik o tjohej.
Jag ska lägga upp bilder när jag får dom men så länge kan jag hänvisa till MALIN som
har lagt upp lite bilder !

Vi kom hem inatt vid tretiden. Vädret var kanon söderut och hemåt var det värre,
såklart eftersom jag var ledig idag. Men jag o Agge fick oss lite sol på Krokviken idag
ändå. Vi trotsade blåsten ! Men det blev inget bad. Det får vänta lite till !


imorn är det tillbaks till vardagen, och ett bra tag till också. hua va mkt jobb det är
framöver nu...

Men som sagt, TACK för en KanonBra Midsommar !!

på återseende !

PÖSSHÄJ

Kommentarer

  • Malin säger:

    TACK SJÄLV ! JAG HADE DET UNDERBART BRA <3

    2009-06-23 | 23:16:04
    Bloggadress: http://malinos.blogg.se/
  • Malin säger:

    asså, nu måste du ha mycket att skriva om! lite uppdatering tack. Börjar bli LinaVarning ;D å du, har du ångrat dig? :O puss!

    2009-07-06 | 14:39:44
    Bloggadress: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här: