S A N N A . D

Ordbajsning...

nu jävlar

Kategori: Allmänt

har P-lisa fått provosion ... fan också.. !!!
Men man får väl skylla sig själv. Men ska man se det från den ljusa sidan
så har jag nog tjänat på det så många gånger jag parkerat utan att betala.
Men idag fick jag Tji. Jaja. shit happens. Det var väl kvällens dricks som gick..

Nu jobbar jag bara imorgon, sen är jag kanske ledig på torsdag , och då,
DÅ åker jag till Linköping !! Med Agge o Danne. Hälsa på Malin o Nicke o fira
lite midsommar på sydligare breddgrader för en gångsskull. Kommer bli great !
Så man får se vad det är man har gett sig in på.
Herregud jag har magont varje dag, vad ska jag ta mig till liksom?


Hade jag haft måndag på mig också hade det kanske kännts lite bättre, men nu
blir det ju inte så eftersom vi bilar och Danne jobbar på måndag så vi måste hem.
Det var lite synd.. Man kanske ska kika om det går nå tåg eller nåt..

Sen har jag hört rykten om att Å o Esteban också kommer? Tumme upp !

Jae... what to say...

Helgen var great. Fredag var jag i Ånge för att gratta lillebror o såklart titta på lillasysters
avslutning. Dom som inte fick vara i kyrkan i år pga att alla som går i skolan inte är kristna o
bla bla bla . Tycker det är sjukt. Alla fick inte ens plats i aulan, så vissa föräldrar fick stå utanför
o kolla på sina barn genom en glasruta. Illa illa !
Efter Matildas avslutning så åkte vi hem o mötte upp mormor o laila. Trevligt !
Jag o Matilda tog oss även en tupplur i soffan - sköönt ! Var sjukt trött .

Sen åkte vi för att titta på lillebrors student. Och visst blir man stolt, han är stor nu lillebror,
haha ! Man fick lite gåshud o magpirr när dom sprang ut på trappen o sen när dom sjöng
studentsången.. Men det var längesen nu. Man börjar väl bli gammal.... som vissa säger... ....

Åkte iaf hem direkt efter. Jag hade vrålkramp i armen efter att ha hållit i brors skylt hur länge
som helst och för att Robbans klass inte var som alla andra o hade bestämt att de inte skulle
åka nå traktor/lastbil/flak... Fast det kanske inte är så kul när man bara är några stycken i klassen heller.

Sen blev det till att parkera, för sen ville jag också vara med o fira. Och det gjorde jag.
Vi åt o hade trevligt hemma, Börja o Maggan kom också. Drack skumpa o hade mys.
Sen kom Roberts kompisar och mamma o co åkte till stugan.
Satt hemma ett tag o hade trevligt sen (eftersom jag inte hade någon annan att vara med....) så
följde jag med grabbarna hem till Danne o festade loss. Trevligt värre !
Sen gick alla på mittis o det ville inte jag så jag slöt upp med Andreas o co. Mobboffret sanna men
man är ju van. Haha ! Fick skjuts av staffan iaf - det var snällt !

Sen blev det Hillen tills sanna blev trött och gick hem o la sig.

Klev upp vid halv tio på lördag o åkte hemöver mot Sundsvall. Skulle ju jobba klockan 12.
Så man tog o jobbade ett 11timmars pass sen gick jag ut. Nykter dock. Tog ett glas Rosé på
Svenssons. Var med ÄlsklingsHanna ! Treeevligt ! Agge o Lina kom också o sa hej men gick
lika fort igen. Sen gick jag på BK o hejade på Thomas o Fredrik m sällskap innan jag drog mig hemöver.

Ja.. det var väl det. Söndagen sov jag bort totalt, men det var ganska skönt..


Just precis nu är jag lite less över att mitt paket inte kommit än och att jag har haft massor att göra
på jobbet. Men det är ju roligt också.
Håller tummarna på att paketet kommer innan vi ska åka på torsdag ! Det stog faktiskt att det skulle
komma den här veckan. Så då hoppas jag att det gör det också !
Annars blir det fan regnställ o täckbyxor på midsommar alltså. Gummistövlarna åker iaf med har
jag bestämt ! Men jag hoppas på att Linköping ger mig SOL ! hoppas...

Ja sen att man går runt o är lite småless mest hela dagarna det hör ju till vanligheterna nu för tiden,
tur man har sina ljusglimtar !

Som Andreas, det är en riktig kompis det, fast man är mobboffer nr Ett !
och HANNA ! Jag är så jävla glad att du också ska flytta, eller ja, du var väl egentligen anledningen
till att jag bestämde mig för att göra det här. Så det är ditt fel ;-)
Nämen skämt åsido, Ska bli ruggigt roligt ! Och du gör att det känns bäst !

Nu ska jag lägga mig i soffan. Eller sova kanske vore bättre.. ska tvätta innan jobbet imorn..

Ska se om det kommer nå bilder från Robbans student. Tror jag snor dom mamma har på fejjan
sålänge.

På återseende !

              

              

Kommentarer

  • din favvo! säger:

    du och jag i linköping.. kan det bli bättre!? nääeedå :D det sjuka är att jag längtar mer efter hösten nu än den här piss-sommaren!



    LOVE you!

    2009-06-17 | 22:51:44
  • Malin säger:

    jag hoppas att jag också var med på ett hörn för att du skulle bestämma dig ;O

    2009-06-18 | 12:20:07
    Bloggadress: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här: