S A N N A . D

Ordbajsning...

ursäkta?

Kategori: Allmänt

Ja förlåt för att jag aldrig skriver. men sån är jag... !

Jag har egentligen sjuukt mkt att berätta, som att sandra o megan
vart här o vi har vart ut o jag har vart hem o allt. men jag orkar inte...

Jag kan väl egentligen bara säga att jag upplever den bästa och
den sämsta tiden någonsin  - samtidigt ! Fast ändå känns det bra. . . ?

Ja det är svårt att förklara. Men saken är den att jag har hyrt ut min läga o
sagt upp mig på jobbet så till hösten är det bara att dra härifrån.
Resten låter jag väl vara osagt med tanke på att jag inte tänkt längre än så.
Men man måste ju börja någonstans, eller hur?

Så nu är det på riktigt !


Träslaget var bra. Det är väl det enda ordet jag kan komma på. För vädret sög,
så man vart allmänt less, men sällskapet var toppen så det vägde upp !
Fredagen var nog ändå bäst !

Imorgon jobbar jag kvällen sen åker jag hem till Ånge, för på fredag , då tar
lillebror (som blivit stor) Studenten ! Galet !

Det var det... Jag ska bli bättre på att uppdatera... jag lovar..........


pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: