S A N N A . D

Ordbajsning...

Get Me Off

Kategori: Allmänt




Jag såg Danko Jones i Fredags. Det var GRYMT ! Riktigt kul att se !
Även om jag bara lyssnat på ett album o bara kände igen kanske tre låtar... så var det

helt otroligt. Han var så sjukt Grym. Mellansnacket var roligt som tusan !


Lördag blev det jobba sen åkte vi till Ånge. Full Bil !
Jag Lina Agge Mirja o Sebastian (?) . Markus Fagervall på Mittlandia . Det sög o jag hade en

allmänt pissig kväll så när alla andra drog på efterfest gick jag hem med lillebror.  Vilket
resulterade i att jag fick agera chaufför på hemvägen på Söndagen.

Lägger upp bilder när jag får in dom på datorn..


Imorgon väntar först ett möte med Salah (som inte blev av sist) och Ronja vid tolv, sen vid 18
 åker jag till Stockholm. Ska bli himla Roligt ! Anländer på kvällskvisten någon gång

vid tio, då kommer Dan o Karin o hämtar oss så det lär väl bara bli Lugnt imorgonkväll.

Torsdag är det Dags för Volbeat. Jag, Jocke, Po, David mfl. Sjukt kul kommer nog det bli !

Fredag ska vi gå på en Parlamentetinspelning. Vi bor så nära så jag tänkte att det skulle bli kul.

Hoppas på det ! Det borde bli det :-) Kvällen är ännu oplanerad men vi får se vad som händer.

Lördag checkar vi in på hotell sen är inte den dagen heller planerad. Söndag smäller det med

Metallica. Som har MachineHead o Lamb of God som förband. Kommer bli Grymme !


Jag är glad över sällskapet jag fick med mig trots omständigheterna. Tack.



Sen vill jag säga TACK till min pappa som skjutsar mig till jobbet så mycket ! Vilken Ängel !


Nu väntar Duschen, sen en Varm nytvättad handduk o sen sängen. SKÖNT.

pussHej !


Kommentarer

  • Malin säger:

    Inte ett dugg avis! :O

    2009-03-04 | 09:49:02
    Bloggadress: http://malinos.blogg.se/
  • Malin säger:

    Ja? vem kan inte se Metallica, och vem gillar inte dom? ;O

    2009-03-09 | 17:14:30
    Bloggadress: http://malinos.blogg.se/
  • Malin säger:

    jo jag vet :P hihi.

    Men det är värt! Blir en grym sommarhelg :)

    vad ska vi göra i sommar då? :O Puss<3

    2009-03-09 | 20:45:20
    Bloggadress: http://malinos.blogg.se/
  • CaptainTractor säger:

    HAHA! VEM SA UPP SIG FRÅN JOBBET IDAG DÅ?!

    2009-03-10 | 16:06:04
    Bloggadress: http://sandraeklind.blogspot.com

Kommentera inlägget här: