S A N N A . D

Ordbajsning...

Heelg

Kategori: Allmänt

I fredags åkte jag hem till pappa direkt efter jobbet. Blev ganska sent men
jag kom iväg tillslut. Var lite rullians på jobbet så det var skoj !
Kom fram o fick massa good mat och Drack lite vin o grogg o hade en allmänt
trevlig kväll med dom. Det blev bara jag Jerry o Robert som kom men det var
väldigt najs ändå !
Somnade väldigt sent och vaknade väldigt tidigt vilket resulterade i en SEG lördag,
men det funkade ändå. Åkte o hälsade på Farmor innan vi åkte från stöde.
Alla i min bil - HAHA, men vi fick plats iaf ! Jag Pappa Inger Robert Jerry o Elliot !

Åkte hem till stan o plockade upp Annelill på tåget , tog oss en runda på stan utan
att hitta något speciellt som vanligt. Åkte hem, åt mat, sen fick vi åka o hämta Kicki,
Katarina, Lisa o Sara för dom missade bussen ! HAHA dom ringer från Skönsberg och
säger "men du, 4an går den härifrån då?!" Så det var bara att åka.
Kom hem hit hade förfest ! Staffan kikade förbi en sväng, Lina o Agge kom hit, Foppa
o Skutt kikade också in och någon Kompis till Annelill.

Vi åkte ner mot stan vid 23. Vi som var först på förfesten gick på Stads o såg Petter. Men eftersom
vi inte direkt är hans störta fans så gick jag o Kicki till Olles efter kanske 2-3 låtar. Där var
Agge o Lina o det var mkt bättre där kändes det som ;-)

Efter stängning åkte väl alla hem utom jag o Agge. Vi härjade på ute på stan o träffade mkt
roligt folk.. om man säger så ! HAHA !
Lämnade henne på stan o åkte hem. Hade tur som visste vem taxichauffören var, Wohoo !
Agge ringde efter ett tag o vi kom överens om något som kom att bli sjukt bra !
Hon köpte med sig kebab och kom hem till mig, sen satt vi i sängen o åt tills vi storknade sen slog
vi på Madagaskar 2 och TvärSlocknade !
Sköööönt !

Söndag blev en lång dag... Skjutsade Annelill till tåget. Skjutsade hem Agge. Sen satt jag på jobbet
och gjorde Malin sällskap några timmar. Sen åkte jag o Lina o hyrde film o köpte gotta sen
dog man av i hennes soffa resten av kvällen. Var helt ok !
Vi såg SexDrive, den var ok. Var så trött när man såg den men den funkade. Sen såg vi även
Step up 2 the Streets. Den var ok... Fast det var väl egentligen nästan bara slutet som var något att se.



Blev sent igår så idag är en slappar dag. Ska snart ta tag i alla städning som jag har att göra.
Sen en sväng till Birsta kanske.

Ikväll ska vi se Barnhemmet hemma hos Lina. Woho !

Hejdååå

Kommentarer


Kommentera inlägget här: