S A N N A . D

Ordbajsning...

jaha

Kategori: Allmänt

så har jobbveckan startat. Den började bra.
Var ut o drack öl med Magnus igår. Det var himla trevligt faktiskt....
Kort men intensivt skulle man kunna säga. Haha !
Krille var även hit o hälsade på en sväng. Det var trevligt !
Huuundra år sedan sist  ! Det är en människa man saknar !

Det finns många jag saknar. Men jag vet var jag har dom o jag hoppas dom
aldrig kommer försvinna. Jag älskar er ! Nivet, alla ni som inte är här med mig
precis just nu, och det är ju ingen ! Jag har fina vänner
Och en god vän sa till mig att  "Det är inget man får, det är något man förtjänar"
Det är en riktig kompis !


Nu ska jag dricka upp mitt vin sen ska jag gå ner på stan till Malin o Evelina
som det verkar o dricka öl. NajsBajs !

Sen tänkte jag bara berätta för alla, att jag gillar min mammas argument o prioriteringar,
många gånger !


Hejdååå !

Kommentarer

  • Malin säger:

    Du har faktiskt förtjänat mig! :O

    2009-03-12 | 12:54:09
    Bloggadress: http://malinos.blogg.se/
  • Mamman säger:

    Kul....

    2009-03-12 | 18:24:50

Kommentera inlägget här: