S A N N A . D

Ordbajsning...

Sopa !

Kategori: Allmänt

Jobbade kväll igår. Tog några cider med Malin o Evelina.
Traskade till Olearys, drack en drink sen mådde sanna dåligt
så då kom ÄlsklingsLina o hämtade mig. TACK ! Det var Väldigt mkt värt !
Klev upp i ganska god tid idag. Stökade på lite hemma sen tog jag en
promenad ner i det Fina vädret ! Kanonväder ! Invigde mina nya vårskor,
blev inte ens blöt om fötterna ! däremot skavsår... ajajaj..
Varmt och skönt att gå ner men värre att gå hem efter jobbet idag. Kallt !

Inte hänt mkt ikväll. Var ner med ett parkeringstjosan till Perra på station,
har mött säkert 5 polisbilar. Sjukt ! Överallt var dom och alla gjorde olika saker,
en hade hund o var ute i traska på station, en hade stannat en bil på Jet, en blåste
förbi mig i Granlo. helt galet !
Och då kan jag ju berätta att jag var tvungen att ta en sväng med bilen så den inte
"stannar"... jag har inte SÅ tråkigt att jag åker runt Ensam Frivilligt .
Åkte iaf till Nacksta och köpte lite vindruvor o en Blå Blend. Åkte till Lina o tog en rök
med henne, och nu sitter jag här. Ska bänka mig vid Tvn alldeles strax med lite
Vindruvor. Kanske ska ta en varm o skön dusch först !

Sen vill jag även berätta att jag ramlade förbi Bellas blogg häromdagen och blev lite
nyfiken, och vilken tur att jag var det ! Hittade nämligen en väldigt bra låt !


Men jag måste då även lägga in en annan låt för att Bevisa att det är fortfarande Sanna
som skriver den här bloggen ! Har blivit lite konstig musik här på sistone nu !







Hejdååå !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: