S A N N A . D

Ordbajsning...

WorkWork

Kategori: Allmänt

Trött som en alika.

Igår kom Agge o Lina hit o hälsade på. Trevligt Teeevligt ! Sen joinade även Krille.
Stackarn ! Det är klart att min soffa alltid är tillgänglig. Det ska alla veta !
Det är ju så himla tråkigt att somna själv på nätterna. Ingen att prata med.. blä..

Idag har jag jobbat.. jobbade till 23 ungefär. Då gick jag hemåt men gjorde en liten
avstickare och knatade upp till Tivolivägen. Hälsade på hos Agges bror där hon o Lina
satt o drack öl. Fick i mig ett par öl sen skulle dom gå på krogen så jag tog och gick hem.
Helt slut efter jobbet. Så nu ska jag slå på en film o sova är tanken.. är ju ingen som är vaken
o sitter på msn ändå, så jag får roa mig själv ! Tacka vet jag att Kicki är online ! :-)

Imorgon kan jag hämta ut mina kläder förresten ! sitter hemma hela dagen idag o väntar
på posten o när den kommer får jag ingen avi. Så jag går på jobbet en timme tidigare så jag
hinner äta lunch innan.. O tro på fan att jag får ett sms när jag kommer ner på jobbet om att mitt
paket har kommit o finns att hämta ut.. Lite lagomt less man blir.. Men ja...
så imorn när jag vaknar är det första jag ska göra att gå upp på preem o hämta mitt paket !
Mest vårgrejor, men det gör inget. För dom är fiiin :-)


nä,
NattiNatti på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: