S A N N A . D

Ordbajsning...

baby don't cry

Kategori: Allmänt





Dagar som denna önskar jag att jag kunde spela gitarr.
Att kunna sitta o klinka o kanske sjunga en skvätt..
Tur att man är musikalisk.. eller...
Men det är då man Älskar att det finns såhär Bra människor !
som gör livet liiiite liiiite lättare för en annan
musik är bajset


Min favorit av alla favoriter Sandra ringde igår, och jag kunde
självklart inte svara. Det är då man bara vill gråta !
Det hade varit guld att prata med dig igår ! som alltid iofs.
Men nu är det inte länge kvar !!!

Kunde inte sova inatt. Kom på jobbet kl 7 imorse o såg ut
som något snarlikt en hamster skulle jag tro. Svullna ögon med andra ord.
haha.
Har även tappat bort två mascaror innom loppet av några dagar,
så det gjorde säkert inte saken bättre heller. Alla har frågat idag
om jag är allergisk mot pollen. höhö.

Annelill o Svennis kikade förbi en sväng när jag hade slutat,
det är inte alls varje dag !

Och med min sedvanliga tur så började det regna när jag
skulle cykla hem. På min cykel som f ö inte har någon luft i däcken.
Men jag överlevde.. man är ju inte gjord av socker !

Nu tänkte jag gå o köpa mig lite frukt och krypa ner i soffan,
för när det är dåligt väder, då får man ligga hemma o göra ingenting!


Hejvejs.



Kommentarer

  • Malin säger:

    det är exakt vad jag gjort typ hela dagen. legat i soffan och sneglat ut mot ett ända stort skyfall, huh!

    tråkigt att vi inte kan snegla tillsammans.

    Miss you!

    2009-05-18 | 21:24:36
    Bloggadress: http://malinos.blogg.se/
  • eklind säger:

    lyssnade du på mitt fjantiga röstmeddelande? hatar sånt. ska jobba över idag, så jag ringer nog senare i eftermiddag. <3



    oh! jag ska skaffa brevvän. haha.

    2009-05-19 | 11:48:31
    Bloggadress: http://sandraeklind.blogspot.com
  • Anna säger:

    Haha, näe det var ju bra att du ínte har ont längre då! Men jag trodde verkligen att du hade brytit nått eftersom du tyckte att det gjorde så ont!

    Näe jag fattar inte heller hur vi orkade åka vidare.. så vi var framme kl 7 på morgonen och då var man trött kan jag lova!! haha

    2009-05-19 | 12:45:52
    Bloggadress: http://annaspjuts.blogg.se/
  • agge säger:

    ah det är så sant så sant! jag är käääääär! ;)

    2009-05-19 | 23:50:20
    Bloggadress: http://angiieee.blogg.se/
  • Anna säger:

    Haha aa, men det var ju bra att du inte bröt något!



    Jag vet inte, Emil har inte lagt in bilderna än tror jag. Och jag kan inte göra det för jag förstår mig inte på den där kameran :P Men jag ska höra med honom sen om han kan skicka några! :)

    2009-05-20 | 13:00:24
    Bloggadress: http://annaspjuts.blogg.se/
  • Malin säger:

    JA! det tycker jag verkligen.

    Är ju bara du och madde som inte varit här. och madde har planerat att komma snart så. snart är det bara du! och det är skandal. För överänskommelsen var att jag skulle komma hem först , och det gjorde jag! så bollen är hos dig nu ;D PUSSPUSS! <3

    2009-05-20 | 18:50:59
    Bloggadress: http://malinos.blogg.se/
  • agge säger:

    vilken fin blogg du har! :D

    2009-05-23 | 20:20:31
    Bloggadress: http://angiieee.blogg.se/
  • Malin Sofia säger:

    Hej! Jag undrar vad du gör den 15 augusti? Jag skulle nämligen vilja bjuda dig på sommarens största bloggfest, som kommer att äga rum på Restaurang Mynchen i Stockholm. 100 bloggare träffas för att äta, dricka, dansa, mingla, knyta nya kontakter....:) 70 platser är redan bokade och de anmälda kommer hittills från Göteborg, Kalmar, Oslo, Skellefteå, Stockholm - you name it. Det skulle vara superkul om du också ville komma. Allt du behöver göra är att mejla mig eller kommentera i min blogg och säga att du vill vara med. Skriv hela ditt namn, din mailadress och bloggadress. Vill du anmäla en vän också gäller samma sak. Festen kostar 470 kronor och då ingår mat, välkomstdrink, vin till maten och inhyrd DJ. Kontonummer finns på min blogg och betalningen ska in senast sista juni. Alkoholfritt och vegetariskt finns att fås om man önskar. Dessutom får alla en läcker goodiebag med sig hem. ;) I min blogg under kategorin Bloggträff finns bilder från festlokalen, delar av gästlistan och ALL info du kan tänkas behöva. Åldersgränsen är 18 år. Hör av dig så snabbt du kan! Kramar, Malin - arrangör.

    2009-05-25 | 21:44:22
    Bloggadress: http://mymomentof.blogg.se/

Kommentera inlägget här: