S A N N A . D

Ordbajsning...

SkitSvärje..

Kategori: Allmänt

Jahapp.. Kul match. eller?

Jobbade idag till 19 (20 över blev det) och efter det var man taggad för hockey !
Möttes av Agge o Melker utanför jobbet och tog en promenad till Granlo.
vi klarade oss undan regn !

Kollade på hockeyn medans Agge pluggade. Det sög. Jävla skiiit.

Agge skjutsade iaf hem mig sen. Tog en sväng o kikade på fiiina bilar.
Nu får det ta o bli sommar, o Andreas - fixa bilen nuu !

Hemma nu. Borde sova. Borde duscha. MÄN, (haha, toniii)
ska jag duscha vill jag bädda rent i sängen, och det orkar jag inte.. jag börjar faktiskt
07:00 imornbitti..(idag)

(T Wassberg på tvn, han gillar jag.)



Lyssnade på lite gamla skivor i bilen o Authority Zero dök upp.. Bra skit.
Underbar Röst - Javisst !

Och pratade även med Broder David förut idag. Partydejt - snart !

osammanhängande och allt men vafan, jag är trött..

Längtar tills fredag ! Om precis en vecka sitter jag nog i en bil påväg hem från Borlänge,
hur bra är inte det liksom!?



Nä nu måste jag natta.. inte många timmar kvar nu.

Vad händer efterjobbet då tro?

PÖSSHÄJ

Kommentarer


Kommentera inlägget här: