S A N N A . D

Ordbajsning...

Vad är det för en dag?

Kategori: Allmänt

Kanske den BÄSTA dagen på Länge?!

IDAG KOMMER SANDRA HEM !   ♥


Jag jobbar från 16 till ~22 sen ska jag åka med Marianne ut och hämta
favoriten på Midlanda ! Hon har även med sig Megan så det kommer bli
sjuk skoj ! Vi åker fört på MaX som hon tjatat galet mkt om sen vidare
hem till Ånge. Och jag följer med för jag fick vara ledig imorgon ! !

Sjukt glad är jag ! kommer bli lååånga timmar på jobbet tror jag !

Iallafall så har jag bestämt mig nu, så nu är det till att ligga i ska jag säga !

Nu ska jag göra mig klar o brumma ner på stan.

PUSSHEJ


standardbilden på piraterna !

Kommentarer

  • Malin säger:

    Har du bestämt dig nu för att det ska bli som jag vill eller? ;D PUSS!

    2009-05-27 | 16:59:07
    Bloggadress: http://malinos.blogg.se/
  • Malin säger:

    Kom igen nu, nu har ju ju massa att skriva om! får se lite uppdatering nu! ;D

    2009-06-04 | 11:42:25
    Bloggadress: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här: