S A N N A . D

Ordbajsning...

woppii !

Kategori: Allmänt

Tänkte bara berätta att just precis för tillfället så
Älskar Jag Mitt Liv !

Men jag läste tidningen idag på jobbet.. Metallicarecensionen kom upp
och jag fick gåshud. Jag blev Arg och irriterad och kunde fan ha börjat grina !!
Varför Var Jag Inte Där?!?! åååå....


Men Life goes on ! Om jag har tur får jag se en annan skön kille nästa
fredag, som kan bli kanske hur kul som helst ! Jag håller tummarna !

Har en massa bilder ända sen påsk och framåt, men jag orkar inte ladda upp dom...nu..
Råbäärt ! Jag måste låna hårddisken ok? Kom hit med den !

Har haft världens slödag med Agge idag, sen precis samma på jobbet, jobbade
med Evelina och det var inte alls mycket att göra. Man får nästan dåligt samvete när
det är så dåligt.. Men what to do what to do.
Och TACK Erica som räddade mig ! Dagens Klapp !

Längtar mer och mer till Solen gör jag också.

Men ett som är säkert är att jag är ledig 6e Juni ! sen ska jag försöka byta så jag kan
följa med o hämta dig också Howran  ! Håll tummen !

Nu ska jag krypa ner i soffan o mysa ! Och som sagt, njuta av mitt Liv.
Mitt Alldeles Egna Liv !

som jag för övrigt gör precis vad jag vill med.

Häjväjs .

Kommentarer


Kommentera inlägget här: