S A N N A . D

Ordbajsning...

Q, som i Zingo!

Kategori: Allmänt

sug på den ni ;)

Jag veeet, sluta tjata! Jag skaaa uppdatera... Jag orkar bara inte :P

Helgen som var var lugn och skön (verkar som jag skriver en gång i veckan?)
Fredag var bara lugn, jag o Gustav lagade god mat och drack vin, en riktigt
trevlig kväll helt enkelt! Lördag jobbade jag först 7-16 sen åkte jag till Alnö o däckade
av i två timmar, var helt slut. Så när jag vaknade var jag självklart världens hemskaste
sanna, som jag alltid är när jag är nyvaken, men det är ju tur att Gustav vet om det,
så allt slutade väl och vi åkte in till stan. Gick på innergården o tog en öl, o provade vin,
sen knatade vi vidare till Irish och drack lite godricka sen hälsade vi på Oskar o Sofien
en sväng innan vi åkte hem igen. Skön kväll !
Jobb söndag, blä. Men jag kunde ändå inte hälsa på pappa eftersom han var i Borlänge
så det var ju lika bra.

Jobbat måndag och jobbat idag, men nu sitter jag hemma i Ånge. Snabbvisit som vanligt.
Blir bara en dag för jag fick jobba på Torsdag för vi hade så mkt bokat. Det känns bra !

Fredag ska jag till pappsen. Jerry fyllde ju år i söndags också och pappa fyller år på lördag
(men jag fick inte ledigt då...) så det blir middag o grejer på fredag i Stöde !
Lördag blir det jobb o Söndag blir det nog Ånge igen för mammsen fyller år på måndag men
tänker tydligen bjuda på tårta på söndag istället !

Jag tänker att det är lika bra att skriva vad jag Ska göra också eftersom jag uppdaterar
så himla sällan ;)

Juste... Jag har blivit utmanad såg jag.. Har tillochmed blivit dålig på att följa bloggar,
jättekonstigt! men jag såg iaf nyss att jag blivit utmanad lite här och där så det är väl
bäst att man lyder då, så ingen blir arg !

Kopiera detta till din blogg,
Utmana 5 personer och berätta det för dem, samt personen som utmanat dig.
Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!
Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord!
Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn
som svar (förutom på fråga 1).



1. Vad heter du: Sanna

2. Ett ord på fyra bokstäver: Snus

3. Flicknamn: Stina

4. Pojknamn: Simon

5. Yrke: Snickare

6. Färg: Svart

7. Klädesplagg: Strumpa

8. Mat: Spagetti

9. Sak i badrummet: Schampoo

10. Plats/stad: Spanien

11. En orsak att vara sen: Sovit för länge...

12. Något man skriker: SEPE

13. Film: Seven

14. Något man dricker: Stor stark

15. Band: Sepultura

16. Djur: Snelefant?

17. Gatunamn: Storgatan

18. Bil: Subaru

19. Sång: Sad But True



Så, jag tänker inte utmana någon, känns det som du behöver göra den så gör den !

Ögonlocken börjar bli tunga så jag ska ta och sova.
Grattis förresten till farmor som fyller år idag också ! (tisdag)

JA, jättemånga fyller år i november. Syster, Bror, Farmor, Pappa, Mamma, också den där
farsdag mitt uppe i allt det där då!

Nä godnatt med er.

Om 2 veckor och 4timmar sitter jag på tåget mot Arlanda, det börjar bli pirrigt nu !

PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: