S A N N A . D

Ordbajsning...

skin and bones

Kategori: Allmänt

Tro det eller ej men jag tankte uppdatera lite :)

Jag befinner mig just nu pa internetcafét som ligger vagg i vagg med Annelills jobb,
som om ca tva veckor aven ar mitt jobb. Grattis till mig ! Kanns sjukt bra att ha fatt
jobb redan. Ska bara "praktisera" nagra dagar innan o lara mig. Kanns helt ok !

Lamnade iaf Sundsvall i Onsdagsmorse klockan 0508. Gustav och Lina var dar och
sa HejDa. Det var jobbigt.. Sjukt jobbigt.. Men det gick ratt bra anda. Aven om man
fick gomma ansiktet i kudden en bra bit pa vagen mot Arlanda.

Val pa arlanda vinkade jag av Perra som ocksa var med pa taget o gick in.
Var ju lange tills flyget skulle ga sa jag tog mig en ostmacka o en Staropramen o
loste lite korsord. Som en riktig gammelkarring ;P

Pa flyget var det ingen som bokat plats brevid mig vilket var sjukt skont. Var en dam
som fragade om han fick satta sig langs ut och det var ju helt ok.
Jag har ju fatt suttit sjalv eller mot gangen nar jag flygit forut sa det var skont att sitta
vid fonstret ! Sjukt trakigt att flyga i 6.5h bara. Men det gick over forvantan.

Eftersom inget hade gatt fel med min resa an borjade jag bli orolig. For ni som kanner
mig vet att det ar alltid Nagonting som gar fel. Sandra vet det mest av alla ! :P

Kom fram till Las Palmas och fick vaskan och allt. Sa var det dags att leta reda pa
busshallplatsen som Svennis skickat en guide till. Och sjalvklart som kom felet dar.
Det gick inte att ta den vagen for dorren ut till parkeringen jag skulle ga over var last.
Jahapp tankte jag. Javla skit ska jag behova ta en taxi for 400kr nu da?
Meeen jag ringde upp Annelill o berattade om problemet sen fragade jag nagon som sag
spansk ut om vagen till lokalbussen. Hoppade pa och det blev visst ratt buss.
Mottes upp av Annelills mamma eftersom Annelill hade borjat jobba redan. Vi bor pa Las Olas.
Valdigt fint faktiskt och lagenheten ar helt ok ! Tva rum med tva sangar i varje. Och Maria
o Ronny ar ju har nu sa det blir aldrig tomt.
Jag o maria gick till Tango Tapas o at pa kvallen, tog en svang forbi Gropen o drack lite
gratisdrinkar och sen dackade jag av hemma i sangen. Var sjukt trott efter resan och
kanske en eller tva groggar for mycket sa sov jag som ett litet barn!

igar lag vi ute i solen en liten stund sen gick vi o shoppade lite. Kom hem och jag tog det
bara lugnt hela kvallen. Gick hit till internetcafét en stund innan jag gick hem och la mig o laste.
Tog en lang dusch o bara slappade. Det behovdes !
Annelill kom hem vid elva sa vi tog varsin ol o pratade lite strunt, sen gick vi en svang o heja pa
lite inkastare och sa men gick snabbt hem igen. La oss i sangen och kollade pa film.
Jag tog pa mig Gustavs troja o somnade som en stock dock ! :)

Idag har jag o Annelill varit i San Fernando hela dagen. Shoppat bade mat o lite klader.
Har tva favoritaffarer som heter Pimkie och Stradivarius. Riktigt fina klader och inte alls sa dyrt!
Kom hem och fick i oss lite bacon (som ar jattegott har nere) och vita bonor o agg med Maria
o Ronny innan Annelill skulle jobba. Sa nu sitter jag har igen.
Ska strax ga hem o slappa lite tills Annelill slutar. Da ska vi ut o dansa salsa ! Haha!
Och dom sager att man maste vara nykter for att dansa salsa men jag dansar aldrig nykter?
Sa jag far se hur det gar for mig ! Haha!

Jag saknar alla i alla fall. Jag langtar tills det kommer folk o halsar pa !
Mest Gustav da saklart ;)

Sitter for ovrigt o fryser. Det ar inte sa varmt har pa kvallarna ! Men det ar ju garanterat
varmare an vad ni har hemma i sverige! huh.

Na.. Promenera hem kanske. Har gatt mkt de har dagarna. Det ar ratt langt mellan allt,
men det ar skont vader att ga i ! Imorgon hoppas jag pa att kunna ga ner till havet eller ligga
ute vid poolen och steka. Man vill ju inte vara blek alldeles for lange ! hehe.

Har inte knappt nagra bilder an for vi har inga batterier till Kameran. Men det kommer,
jag lovar ! ni ska fa se hur vi bor o allt :)


PUSS pa er !

Gustav Jag Älskar Dig!  ♥

Kommentarer

  • Agge säger:

    vad kul med en uppdatering gumman! låter som att du har det underbart där nere, man blir ju ganska avis måste jag säga! Se till att ordna batterier till kameran snarast så man får se lite bilder! :) ha det bra! pusss <3

    2009-11-28 | 02:22:25
    Bloggadress: http://angiieee.blogg.se/
  • Sara säger:

    Bra med uppdatering, har väntat på den. Pimkie är bra, jag håller med. Jag vill också sola=P Kram

    2009-11-28 | 11:52:20
    Bloggadress: http://sarawhatever.blogg.se/
  • eklind säger:

    haha, är det inte bilar som brakar sönder mitt i ingenstans så är det biljetter som saknas - eller som helt enkelt blivit felbokad! haha. dessa strapatser. ^^ härligt att höra att du har det bra babe! var för full för att svara på smset i lördags/söndags. :O PORR

    2009-12-01 | 09:21:36
    Bloggadress: http://sandraeklind.blogspot.com

Kommentera inlägget här: