S A N N A . D

Ordbajsning...

the time has come..

Kategori: Allmänt

EN vecka kvar nu...

Det blir jobbigare och jobbigare för varje dag men det kommer att gå jättebra.
Allt är toppen nu och helt seriöst asbra. AS ;-)

Så det kommer gå bra.



Idag ska jag jobba men börjar inte förrän 17... sjukt tråkigt.. åker in tidigare iaf så jag
får i mig någon mat och ska lämna lite grejer till Gustav o hämta Linas nyckel hos Emma.
Ja Lina o Sarah har ju åkt till Linkan nu dom. Trist att jag inte kunde följa men men...
Ikväll efter jobbet vankas utgång med Erica. Det blir najs. sista gången innan jag drar !
Härligt :)
Sen kan jag även berätta att jag fullföljde mitt schema från förra inlägget,
på fredagen var vi till stöde och fick god mat och hade himla trevligt. Jag Gustav Robert Jerry
Lisa Pappa Inger Farmor o Birger. Hela gänget. Men Jerry hade fyllt år, farmor hade fyllt år
och pappa fyllde år på lördagen så det blev storkalas :)
stannade över där och for tidigt på lördag för vi skulle jobba båda två.
lång dag på jobbet men efter det blev det en liten liten föris hos Emma sen gick jag Lina o Vicky
på memento. Alltid lika trevligt. Blev en kort men rätt så intensiv kväll. Sov hos Lina och på
söndag åkte jag o Gustav till Ånge för god middag o gofika! Värt!
Skjutsade hem mormor på vägen hem till stan igen. Myspys.
Jobb hela veckan. Kul att avsluta med en sexdagars vecka med nästan bara kvällar. Men
vad gör man inte för laget ;)
Jobbar kväll ikväll som sagt o sen utgång med Erica. Imorgon börjar jag 17 o på fredag ett
kortpass 15-19. Då blir det bio o mys på kvällen. Det är sjukt lite tid kvar nu!
Lördag är det långpanna som vanligt o sen vet jag inte vad som händer. Söndag blir det till
att åka hem till mamma. Jag måste faktiskt packa nu.. Hua..det kommer bli svårt !
Nu ska jag slänga mig i duschen iaf så man blir människa någon gång..
PUSS

sanna ♥ gustav

Kommentarer


Kommentera inlägget här: