S A N N A . D

Ordbajsning...

Ännu en lång dag?

Kategori: Allmänt

Ja det verkar inte bättre.
Vaknade nio o låg i sängen o greja med datorn, sen tog jag en dusch
o gjorde mig klar för att åka in till stan o möta pappa. Lunch !

Tog en långlunch o satt o prata. Himla trevligt !
Sen släppte han av mig på stan så jag kunde göra mina ärenden.
NEJ. Kom precis på att jag glömde det jag egentligen skulle göra.. jaja, får
fara igen snart då.
Jag hann iaf med att fixa ny dosa på banken, växla in en påse 50öringar, haha!
gå på bolaget, apoteket o HM. Har bara handlat nödvändigheter,
hårspray, deo, linsvätska, munskölj o alkohol. Haha !
Tog en promenad upp till Hemmakväll och lämnade tillbaka filmerna vi hyrde
för en vecka sen. Felon - Bra film ! I taket lyser stjärnorna - helt ok film !
En shoppaholics bekännelser - Inte ok film !

Det viktigaste var egentligen att knata in hos polisen o kolla passet, men
det glömde jag såklart. Jävla sopa.. får åka o göra det nu. . .
Måste även ringa Dina Försäkringar, kom ihåg kom ihåg kom ihåg !



Nu ni, har jag kanske kommit igång med bloggandet igen?

Ändå ingen som läser så det är ju så jävla tråkigt att skriva....

Ikväll blir det iaf utgång med Bauhausgänget, haha, alla dom - o jag ! men jag överlever
nog, en annan hade ju tillochmed en sån fest hemma , huh !

först Fotboll med G .

peppad !

Pussheeej

Kommentarer

  • Malin säger:

    Jag läser, DÄRFÖR SKA DU BLOGGA! BLi en som LIna ;D

    Men du.. höhö.. "G" har jag hört talas om. Tell me more.

    2009-09-09 | 16:03:32
    Bloggadress: http://malinos.blogg.se/
  • Sara säger:

    Men gud vad roligt ni kommer att få. Jag blir avundsjuk=)Du kan väl höra av dig nästa gång du har planer på att vara i Ånge(och har tid över). Jag vill höra mer!

    Du måste förresten fortsätta uppdatera, för jag läser ju!! Kramkram!

    2009-09-09 | 17:56:28
    Bloggadress: http://sarawhatever.blogg.se/
  • Tess säger:

    Jag läser!!

    2009-09-11 | 12:22:13
    Bloggadress: http://theresehjerpe.blogspot.com

Kommentera inlägget här: