S A N N A . D

Ordbajsning...

mammas gata.

Kategori: Allmänt

Hade en kväll med blandade känslor igår,
men det var iaf väldigt trevligt.

Var ju ledig igen så jag tog morgonröken med Emil sen tyckte vi att vi
var värda lite öl, vi var ju lediga båda två,
så vi bestämde oss för att slå fast i den idén.
Åkte ner på stan o hämtade Sofien (och Emils falukorv...) och åkte till Birsta.
Var där en liten stund sen skjutsade vi tillbaka Sofien till stan och vi åkte hem
till Granlo o tog oss varsin Cider o kollade på Jackpot. Ordet var SLEM och allt
folk som ringde in var dumma i huvet !
Kollade på ett familyguyavsnitt också som jag älskar ! Family Gay heter det,
sjukt roligt ! Galet bra serie ! Missar emils maraton ikväll, men jag ska nog
tjata åt mig att ha ett en annan kväll med?! ;)

Gustav hängde på på eftermiddagen någon gång och sen hade vi väl bara allmänt
trevligt och drack öl. Blev en till tripp till Bolaget också. Haha.

Lina kom hem o bjöd på gomat ! Vilken Ängel ! ♥

Skjutsade in grabbarna till stan vid 23, då for vi och åt sen hem o la oss.
Lina skulle upp tidigt så hon la sig o jag kollade på tv.

Sen blev det mest bara märkligt, meen det är väl bra nu :)

vaknade nio imorse,  kan inte somna om så jag ska ta mitt pick o pack, och även
tvätten, och åka hem till Mamma tills imorn. ska bli skönt faktiskt. Robert skulle kolla
om det fanns nån tid i tvättstugan så jag hoppas på det. Det finns ju trotsallt
2 maskiner och jag har två dagar på mig !


Så nu blir det dusch och packning, bädda sängen o sen drar jag.

fortfarande sjuk...

Pussheej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: