S A N N A . D

Ordbajsning...

säng !

Kategori: Allmänt

Inatt ska jag njuta när jag ska sova.

Lina är sjuk stackarn o är hemma hos sin mamma o pappa, men det betyder
att jag kommer få ha hela sängen för mig själv inatt, och det var verkligen inte
igår jag hade det ! Har sovit med lina i flera veckor nu ju, och igår somnade jag
på Emils tältsäng när vi kom hem från krogen, så inatt ska det njutas !

Som sagt så var vi ute igår då.
Jag tjatade ner Foppa o Erik, Robert kom också ner sen var Lina Malin Gustav
och Emil med sällskap också med. Det var rätt ok. Eller ja, krogen var sådär men
jag hade skitskoj ändå jag ! Träffade Peffa Robin o Johan, det var verkligen inte igår!

Idag känner jag iaf av alkoholintaget från gårdagen, så jag har inte gjort många knop
idag. Vaknade vid halv tio, snackade mest skit med Gustav o Emil och så,
sen for vi in mot stan och jag åt mig lite mat på jobbet medan dom gick på stan sen for
vi hem igen. Kollade på RoleModels, bra film måste jag säga !
Sen har det inte hänt så mkt mer. Emil gick o sov, Gustav åkte hem, Lina är som sagt
hos mor o far sin o här sitter jag.

Kom på för nån timme sen att jag inte hade ätit middag, så skulle fara på hemköp,
meen dom hade ju inga frysgrejer visst för dom håller på att göra om eller nåt,
så jag fick fara till nacksta! Har ätit lite o nu ligger jag o slötittar på Miss Secret Agent 2
och äter vindruvor.. mm! Kul..

Jobbar 9-19 imorn sen är jag ledig tisdag, onsdag, torsdag o fredag, kul? nä.
Men jag ska nog kanske ta och åka upp till mamma nån dag o hälsa på. lite trist o sitta här
bara hela dagarna hehe.


Nu får jag sällskap av Emil ! :)

Pusshej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: