S A N N A . D

Ordbajsning...

sopa

Kategori: Allmänt

Kom av mig ganska snabbt med det där bloggandet..
men ni ska veta att jag försöker, haha.

Var hos pappa i helgen på syskonmiddag, det var riktigt trevligt som vanligt !
Blev en massa god mat och dryck o trevligt sällskap. Busade med Elliot halva
kvällen så det var så trevligt så !
Söndag vaknade man upp liite tröttare än vanligt men vädret var superbra så
0915 var man uppe ur sängen och tog en långfrukost, sen åkte jag o brorsorna
och Lisa till farmor o hälsade på. myspys!
Åkte sen hem med Lisa o Jerry.

Jobbat i veckan iaf, skönt. Ledig imorgon och det är lite jobbigt, vet inte vad jag
ska göra ikväll !
Utgång med Frida? Bara vara hemma? Åka till Alnö? Bara ta ett glas vin?
Nä jag vet inte alls jag.. väger mest mellan Alnö o Utgång.. hm.

Ingen fotboll blir det iaf. Skitkanal !

Kollade på Taken igår med Lina o Gustav. Det var ju himla roligt, Gustav somnade
innan filmen hade börjat o hade spasmer hela filmen o Lina hade redan sett den
så hon pendlade mellan datorn o filmen. Kul. Men filmen var iaf grym !

Innan jag började jobba idag var jag in på polisen o hämtade ut mitt nya pass,
fan man blir aldrig bra på såna där bilder.. men men, det ser väl ut som jag antar jag.
Sen fick jag åka till Hemmakväll o lämna tillbaka en film, HAHA!
jag är så sämst. Jag lämnade tillbaka de tre filmerna som vi hyrde förra veckan, men
Lina fick ett brev hem igår för jag hade glömt att lägga i skivan i en av filmerna.
Så idag gick jag in på Hemmakväll o lämnade tillbaka enbart en skiva... huh.

Jobbade till 18 idag. Inget att göra idag heller, vart äckligt lugnt hela veckan,
blä. Sjukt tråkigt att jobba då...

Nä.. nu blir det väl idol o till att bestämma sig vad man ska göra av kvällen,
inte bra att pendla mellan datorn o stolen ute på bron hela tiden..

Jo förresten ! Nu är en enkel biljett till Gran Canaria bokad den 25/11,
ingen återvändo, Playa del Inglés, Här kommer Sanna !

pussheej !

Kommentarer

  • Annelill säger:

    Köp skorna!

    Imorgon tänker jag göra något väldigt svenskt, nämligen käka surströmming! Måste ju passa att göra allt sånt här nu =)

    2009-09-18 | 16:12:44

Kommentera inlägget här: