S A N N A . D

Ordbajsning...

Aldrig Ensam

Kategori: Allmänt

Julen är över men va skönt jag har haft det.

Julafton vaknade jag hos pappi på morgonen. Jag, pappa, lillebror
och storebror var vi som var där. Åt jullunch sen åkte vi till
farmor en sväng och efter det åkte jag o lillebror vidare till Leringen
där mamma o lillasyster och alla väntade. Lite tråkigt att behöva dela upp
det så, hade ju hellre haft en dag på varje ställe som vi alltid haft förut,
men det funkade ju detta med.

Fick fina nödvändiga klappar och jag är helnöjd.
trots andnöd och tomtebråk, haha

Juldagen var det Ångelandet som gällde. som vanligt !

Sandra o Michael, hur underbart som helst att få träffa dom !!
SOM JAG LÄNGTAT EFTER SANDRA ! ♥
Det blev en bastu med öl o grejer sen föris hos sandra.
som hon själv inte var med på så mkt och som för min del slutade i en liten
skallgång, men hur kul som helst hade jag ändå.

Kvällen bjöd ju såklart på mittlandia. Och jag hade riktigt roligt.

somnade på sandras soffa vid femtiden och mådde oförskämt bra
när jag vaknade på annandagen.

Vi tog och städade lägenheten sen drog jag mig mot david när dom
andra skulle iväg o hälsa på folk .

där blev jag kvar hela kvällen tills dom andra skulle på mittis,
som jag var för liten för , hahah!

Men jag hade riktigt roligt ändå.


Det är min helg i väldigt stora drag. Men slutsatsen är att jag alltid älskar
att vara hemma på julen . Jag älskar att ha alla runt omkring och jag älskar
att alla kommer hem och man påminns om hur det var förut. för längesen.
hur sjukt det än låter..

Jag träffade många som jag inte träffat på länge och det känns riktigt bra.
Man kommer hem med en skön känsla. Man får en liten boost !

kom hem igår, då blev det en middag på biteline med malin sarah
lina och agge. Hann tyvärr inte med Å. Hade en skön kväll hemma i soffan.

Idag har jag mest njutit av att jag har fått sova i en säng, var ju sådär
fyra dagar sedan sist. Varit till birsta en sväng och äntligen fixat ny ram till
min tavla, så den kommer nog snart äntligen upp igen !

Blev bjuden på middag och trevligt sällskap


ikväll har vi suttit en sväng hos lina alla flickor. Alla !
Jag Malin Malin Agge Lina Lina o Sarah, roligt !

Imorgon är det äntligen jobb igen. . . skönt !


Och nyår verkar ännu oklart. suck.


Nu är det slut på ordbajsning.. HEJ


Kommentarer

  • captain tractor säger:

    var så jävla kul att ses! <3

    2010-12-29 | 16:28:22

Kommentera inlägget här: