S A N N A . D

Ordbajsning...

Baby I got a plan Run away fast as you can

Kategori: Allmänt

Idag har jag äntligen jobbat, vilket gick kanon.

Efter jobbet gasade jag ut till Birsta och där blev jag hela kvällen
med mamma o Matilda. KAOS. Men jag överlevde.
Nästan alla klappar köpta, mycket skönt ! Eller ja, väldigt skönt
med tanke på att jag jobbar hela dagen imorgon. Blir en snabbis
på stan innan jobbet imorgon o förhoppningsvis hitta något fint tills
juldagen. Och de sista klapparna såklart .

Suttit hemma ikväll och slagit in alla klappar, ätit pepparkakor med
ädelost och druckit glögg.


Men eftersom det bara är jag som verkar ha tid att umgås med Mig
ikväll så ska jag njuta av ensamheten och ta ett glas vin och
gotta mig i ett bad !

Nu längtar jag hem till Västra!

Dan före Dan före Dan..




HEJ

Kommentarer


Kommentera inlägget här: