S A N N A . D

Ordbajsning...

Ironic.

Kategori: Allmänt

Helgen.

fredag, jobbajobbajobba, sen blev det en härlig kväll på himlabadet med fina
arbetskamrater. Först en massa härj med vattenkanor och grejer, tokroligt !
Man blev som ett litet barn, hade riktigt roligt trots att badkläder ramlade av
och ett antal kallsupar som gjorde sig påminnda ända till igår.
Sen blev det relax. Myste på uppe i relaxen med gott dricka, gott sällskap
i diverse bastu o pooler. Kallbadet blev dock en favorit för mig o tuss :D
Efter badet blev det svenssons med therese o sandra, blev en tidig kväll
som avslutades hemma med LK i vanlig ordning !

Lördag, jobbjobb, sen plockade mamma mfl upp mig och vi åkte mot
Tunadal där det blev tillfix och middag innan vi åkte vidare mot födelsedagskalas
i Timrå hos Agneta. Hade en himla trevlig kväll och hamnade i stan vid
2tiden. Gick till therese och torkade hennes golv haha ! sen fick jag med mig
Lina på krogen i 20min innan vi åkte hem till mig o nattade. Happy family ;) hah!

Den här dagen har varit lång. Väcktes imorse klockan åtta men det var det
ju värt ! sen har jag haft mysdag i soffan precis hela dagen. Sjukt skönt !

I veckan väntas bara tre dagars jobb. Vad ska man göra resten av tiden då?

Nu ska jag o LK glo på moviebox .

PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: