S A N N A . D

Ordbajsning...

Säg ingenting till mig

Kategori: Allmänt

meeeen..

Det här var en tråkig kväll !

Kom hem, lagade mat, tittade på halv 8 hos mig.. åt mat, diskade,
tittade på svenska hjältar. Fyfan va jag bölade. haha! Helt underbara
människor det finns alltså. Jag som grinar när jag ser extreme home makeover,
tänk er hur jag såg ut ikväll. Lika bra att man var ensam haha!
Tog en dusch sen har jag bara suttit framför tv och dator. Kul ? nej.

Jag är så ovan att vara själv här hemma nu för tiden. De få dagar LK inte
sitter här hela nätterna o pratar och sover över här är ni välkomna ska ni veta !
Ja man får ju komma när hon är här också, sängen är stor ! haha.

just det, vilka är alla som läser? Mina läsare har blivit otroligt många fler och ändå
får man nästan inga kommentarer?

Imorgon är jag ledig. Är det därför jag inte är trött? Jag är rastlös.
Jag har tråkigt. Jag hade velat haft ett glas vin också bara för micke skrev
det till mig. Har ju iofs glögg...
Det blir nog nagelfix för att fördriva lite tid. Det är ju trots allt så tråkigt att sova..

Som sagt är jag ledig imorgon och jag har EN sak inplanerad. SOLA.
Det skulle jag gjort för längesen, det ska bli sååå skönt.

Inlägget har redan hunnit bli hattigt och osammanhängande så det är lika
bra att jag fortsätter på det spåret känner jag.


Jag såg Så mkt Bättre igår för första gången. Jaa.. reprisen av sista avsnittet,
jag vet. Men va bra det var ! Ett riktigt feelgood program. Nu förstår jag varför
moster K ville se det på festen fast hon inte fick, haha!

Helgen som var var helt ok. Eller riktigt bra faktiskt. Men jag längtar lite till
lördag ändå när tjejerna från jobbet ska ut och äta. Kommer bli hur kul som helst!




Julen närmar sig också. Har bytt bort mitt pass så jag ska kunna vara på
smittis på juldagen. MEN, det är bara för Sandras skull ska ni veta !
ÅÅÅÅH VAD JAG SAKNAR DIG SNART SNART SNART SÅ SES VI ÄNTLIGEN!
så jävla bra.

Nyår då? vad händer då? Jag jobbar till 15.. sen då?
den lilla panikångesten kryper sig på.
Förra nyår var jag på GC. När ni firade 12slaget så jobbade jag.
när klockan slog tolv där nere firade vi med sangria och tittade på när
konstiga spanjorer åt vindruvor. Efter det blev det krogen. En öl och
en flaska vatten +julbonus av juan, det var mitt nyår det.
Inte det bästa med andra ord.

Det här nyåret ska vara bra. Eller det kommer bli bra. Det vet jag.
För det kommande året kommer bli så bra. Jag känner det på mig.
Så Mycket Bättre ! Även om slutet på det här året är svårslaget!
Det har varit ett år som gått sjukt snabbt men innehållit ALLT.
Och då menar jag nog faktiskt nästan ALLT. på gott och ont.


Nä nu börjar det bli ordbajsning. Som dock bloggen heter så det
är ju inte så konstigt. Men jag ska bespara er.

HÖRS



GC ♥





happy family ♥
hahahahhaha


Kommentarer

  • LK säger:

    stopp där sanna. en sak bara. ALDRIG fler än TVÅ i sängen!(du+jag) uppfattat?

    2010-12-14 | 01:19:14
  • sd säger:

    då gäller det from NU.

    2010-12-14 | 01:59:45
    Bloggadress: http://sannadee.blogg.se/
  • LK säger:

    BRA!

    2010-12-14 | 13:09:35
  • eklind säger:

    snartsnartsnartsnart! <3

    2010-12-19 | 18:05:51

Kommentera inlägget här: