S A N N A . D

Ordbajsning...

vår julskinka har rymt

Kategori: Allmänt

fyy vad jag skrattade när jag hörde den låten idag,
haha, snyggt att spela den i butiken?

Idag har jag jobbat. Ännu en toppendag! Ååh vad jag trivs på mitt jobb!
Mycket har vi haft att stöka med men det är ju bara roligt.

Just nu ligger jag och fryser i sängen. Det är sjukligt kallt
här inne, både igår och idag. Kanske har att göra med utetempen?

Änywäy.. Jag har massor att göra.. så det är väl lika bra att man tar
tag i det innan jerry kommer. Han skulle åka 16 från Göteborg..
Och det lär ju ta sin lilla tid. Hoppas att han kommer fram överhuvudtaget!

Idag har det förresten varit in mkt kända ansikten på jobbet. . .
HANNA ♥ ! Elin Lollo Elin Emil Uffe Therese Lina Malin bla!

Nää.. jag har massor att göra

  • packa
  • diska
  • duscha
  • gå med sopor
  • göra naglar
  • göra klart julisarna

INNAN Jerry kommer.. så det är väl bäst man sätter igång.

Meen GOD JUL på er!

heejveejs

Kommentarer


Kommentera inlägget här: