S A N N A . D

Ordbajsning...

åe..

Kategori: Allmänt

Känns lite tråkigt att man inte skriver så ofta längre. det kan ju ändå vara kul att
ha kvar i framtiden liksom. att se alla minnesvärda stunder igen.
Att fräscha upp minnet lite. Att gå igenom alla epoker man avklarat i sitt liv. .  .
Kollade statistiken nu o på en vecka var toppbesöket bara hälften av vad det
brukade vara...
Så jag kanske borde säga igen att jag ska ta upp min bloggning men jag tänker
låta bli det för jag sviker er bara. Jag bara ljuger när jag säger det. Jag orkar inte.
Någon gång ibland kan jag ge er en uppdatering !
Som nu.
det har hänt en del sen sist ..
vi har flyttat in i lägenheten. vilket känns otroligt bra. ska bara få ut ratet ur
förrådet nu så vi kan ställa undan alla kartonger som står o tar plats.
Gustav har fyllt år, så vi hade lite familj o släkt till honom här på fika. mysigt !
Gustav har köpt en tv. En Stor Tv. så just nu sitter jag o kollar på en skärm som
är 47 tum.. känns lite överdrivet för att blogga kanske ;)
Allt flyter på.
Jag har precis avslutat en nio dagar lång "arbetsvecka". Fick nämligen jobb på cubus,
så jag springer där och på innergården nu. Har iofs bara haft outlet och inventerat
på cubus men jag trivs otroligt bra där faktiskt !
Imorgon är det dags för innergårdshelg igen. Kväll imorn o långpanna på lördag.
Som vanligt. Men det blir pengar. jag får tänka så.
Apropå pengar så har jag en väldigt väldigt snäll lillebror. o duktig är han också !
Vi hade en liten fest här för nån helg sen. John, Wille o Tobbe och Madde Lina Agge o Malin
var det som var här. Sen blev det krogen !  Allt var bra förutom skovalet, haha !
Blev tillochmed skumpa på krogen (Y) Och den första jag mötte i dörren var marianne,
det är ju inte helle varje dag. det var najs.
Just ja. Vi var o bubblade på belle visage en kväll här innan gustav fyllde år också.
Det blev en kort kväll men det var himla trevligt. Glad att jag följde med till slut.
inhandlade ju en fin bikini kvällen till ära så nu har jag en snygg bikini i sommar med !

Nä nu kommer lina o ska dricka lite kaffe o surra skit med mig. Det gillar vi !
är sjukt sugen på ett glas rött eller en öl idag. meen.. vi får väl se !
Till veckan blir det hårda tag. Så man kanske ska ta o lyxa till det i helgen ? vi får väl se.
Saknar iaf "linköpingsborna", ni är så många nu ;)
o Sandra, dig med ! ska spara nu när jag kanske får jobba lite, det vet du ;)
Våren verkar vara påväg förresten. asfalten tittar fram mer o mer på flera ställen.
Jag vill dock ha vinter ett litet tag till. även om jag längtar ihjäl mig efter kvällar
på uteserveringar mer ett glas rosé. Myyys!
Det blev ett korkat, hattigt o osammanhängande inlägg. Men men. det är alltid nåt !
Släng in en kommentar så jag har nån anledning att blogga vettja.
PUSS på er
bilder på lägan kommer när jag hämtat min kortläsare om ni är intresserade :)

Kommentarer

  • eklind säger:

    saknar dig med! (L)

    2010-03-11 | 14:53:51
    Bloggadress: http://sandraeklind.blogspot.com
  • Malin säger:

    äntligen ett inlägg, som jag väntat! ;D

    Kul att få höra vad som har hänt, och alltid roligt med lite bilder, det uppskattas. Mera mera mera bilder! Saknar dig med förresten! <3

    2010-03-11 | 15:31:50
    Bloggadress: http://malinos.blogg.se/
  • Sara säger:

    Fint med uppdatering. Bilder på lägenheten vill jag se=) Kram!

    2010-03-11 | 17:12:58
    Bloggadress: http://sarawhatever.blogg.se/
  • Agge säger:

    härligt med en uppdatering! och vilka stiliga bilder du! ;) haha!

    2010-03-12 | 11:26:39
    Bloggadress: http://angiieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här: