S A N N A . D

Ordbajsning...

tiden går

Kategori: Allmänt

fort när man har roligt !
I lördags var det fest. Inte fy skam. Hade en himla trevlig kväll med Lina !
inte piggast i söndags men det blev en myskväll med älskling med tacos o tv. skönt.
I måndags var vi o såg Shutter Island, den var faktiskt riktigt bra ! Inte vad någon
av oss hade tänkt oss, men den var riktigt bra.
Tisdags var det mest jobb o inget speciellt på kvällen. Men onsdag var det först jobb
sen var det meningen att sitta hemma o dricka öl med Lina. Men Magnus (Puma)
Simon o Jonas joinade in o efter en absinthshot var vi laddade för utgång.
Så det blev memento o träffade ångebor o annat trevligt folk, kul kväll !
jobb på torsdag, och efter det blev det RAW comedyclub med Gustav, Johan, Emma,
Helena, Linn o Jonas. Det var naaajs. Sjukt roligt ! Fick se fler än väntat så det var kul.
vi såg soran ismail, andré wickström ahmed berhan messiah hallberg mårten andersson
och glen wool, mkt bra !
Efter det gick vi till allstar o hade trevligt, fast det blev en tidig kväll men himla kul var det!
fredag blev det jobb sen födelsedagskalas i tunadal. Lek o mys med elias hela kvällen,
såg knappt skymten av syrran, haha. Men nu har jag lovat moster att vara barnis så inom
en snar framtid ska jag dit o snusa på småbarna igen ! :D
lördag vart det jobb igeeen, sen åkte jag bara hem och idag har vart en skön dag.
Städat lägan o fått ut alla flyttkartonger o säckar med kläder till förrådet. Städat, diskat,
vart på stan o strosat, diskat, lagat mat och handlat.
Erika kom hit med sitt lilla energiknippe aivi. Ska ju vara hundvakt åt henne i en vecka
nu from imorgonkväll. Kommer bli skitkul tycker jag ! Gustav är inte lika övertygad :P
Gustav är förresten helt underbar.
På tisdag har vi varit tillsammans i 6månader. Vilket är helt sjukt, och där har vi det igen,
tiden går fort när man har roligt ! 

Så idag när vi var på stan o var in på jobbet en sväng så sa han "stanna här" o sprang iväg.
Kom tillbaka o sa att han vart o snackat med sin kusin. Ok tänkte jag. . . lite konstigt men ok.
Sen kunde han inte hålla sig längre o gav mig ett presentkort på UroPenn. För jag jobbar
på tisdag o han tänkte att han skulle ge det till mig idag istället. Ingen blev gladare än jag !
Han visste vad jag ville ha men bara inte vilken färg. Men nu sitter den på min handled och
jag har lätt den snyggaste klockan så det så !
I Love my baby!
Puss på er ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: