S A N N A . D

Ordbajsning...

jag önskar mig kort, Cards!

Kategori: Allmänt

min lilla önskelista:
träningskort
solkort
hojkort
(tragiskt men sant taxikortet)
Så, nu vet ni vad jag vill ha, feel free att ge mig bara !
Annat som står på önskelistan är
en nagelförlägning och besök till frissan för att fixa
till färgen så den blir som jag vill någon gång !
Annars händer det inte sådär överdrivet mkt.
kanske ska köpa en trisslott...?
hade en hemmakväll med gustav emil o ogge en kväll,
drack lite cider o så sen drog pojkarna till stan o jag
gick o la mig. skulle ju på personalmöte.
Idag är första dagen jag ska jobba efter mötet så idag är det
BIG SMILE som gäller ! Fan va skooj ! Ser fram emot det här.
Så skönt att trivas på jobbet. Tycker verkligen om att jobba
med det jag gör och dom jag jobbar med. Roligt !
Igår var jag till Leringen o hämtade mamma, åkte till alnö o
hämtade mammas nya bil. Fin !
just nu ligger jag i soffan o äter vindruvor o dricker vatten,
GOTT !

nu blir det duschen sen kanske diska o gå med lite sopor.
jobb 14-19.
puss.
jag älskar gustav. ♥

Kommentarer

  • Malin säger:

    Tidig med önskelistan i år alltsÅ? :P

    2010-05-07 | 13:40:31
    Bloggadress: http://malinos.blogg.se/
  • sanna säger:

    närå, den är bara allmän ;)

    2010-05-07 | 19:16:54

Kommentera inlägget här: