S A N N A . D

Ordbajsning...

there you go

Kategori: Allmänt

Är du nöjd nu Agge? Det är väl ändå lite bättre iaf?
Jag är så jävla sämst på det här med bloggdesign. HJÄLP, NÅGON ?
Anyway..
igår jobbade jag på innergården så jag är helt slut i kroppen idag, haha.
Hatar dom där jävla städpassen. Ändå har jag ett till på fredag. Hejja !
Idag ska jag jobba på cubus. 15-19, kom o handla!
Jag har kommit fram till att det är fan farligt för mig att jobba i klädbutik.
Man ser så mkt mer när man jobbar där än när man bara varit där och
handlat innan. Jag vill ju ha Allt?! Ja.. så är det nästan.
När jag kollar vad jag har handlat sedan jag började där så är det inte
bra alltså, haha. Vart ska detta sluta ?
Jaja..
From torsdag eller fredag blir vi nog ankarsviksbor i en vecka . Ska bli skönt
faktiskt. Jobbar inte så mkt än så länge under den tiden så jag hoppas på
finväder så man kan ta låna promenader o titta runt o Sooola. Annat än att
sitta här det. Stackars Gustav som får lyssna på mitt gnäll om balkong o uteplats
hela dagarna. Haha, men jag viiiill !
Snart flyttar mamma också, o Lina. Så himla roligt :)
Nä om man skulle ta o göra nåt av dagen istället?

Agge om du läser det här så ringer jag dig ikväll istället, har så mkt att göra nu :)
Puss på er !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: